طراحی داخلی اداری، دفتر Huawei

طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی اداری، دفترHuawei

معماری: استودیو ABD

موقعیت: مسکو، روسیه

مساحت:  2322 مترمربع

عکاس: Olga Melekesceva

استودیو ABD با الهام از شهر مسکو، اقدام به طراحی دفتری جدید برای شرکت Huawie به مساحت ۲۳۲۲ مترمربع کرد. هدف از طراحی این دفتر برجسته سازی آن در میان شرکت های مشابه است، که می خواهد حضور بین المللی خود را به عنوان یک غول فناوری اطلاعات گسترش دهند. بنابراین استودیو ABD یک دفتر جدید را برای ارائه دهنده پیشرو در زمینه راه حل های اطلاعات و ارتباطات طراحی کرده است.

هدف اصلی طراحی داخلی، تصویر روسیه و شهرهای آن است، که دپارتمان های بزرگ منطقه ای Huawei در آنجا قرار دارند. از معماران در خواست شده که سیمای فرهنگی شهرهای روسیه را در طراحی منعکس کنند و فضای داخلی که بتواند به تمایز دفتر روسیه از سایر دفاتر بین المللی کمک کند. بنابراین، نقش مایه های شهری را می توان در فضا مشاهده کرد. خیابانها بر روی دیوارها نشان داده شده است، لامپ ها در قالب فانوس های قدیمی ساخته شده است و کف سالن شبیه به سنگفرش های خیابان های مسکو می باشد. طرح های تک رنگ در طراحی داخلی همراه با مبلمان روکشدار چوبی تکمیل می شود. رنگ قرمز نیز که رنگ شاخص شرکت Huawei است، در بخش های مختلف به کار رفته است. اتاق های جلسه با پلان باز در یک ردیف قرار دارند، یادآور واگن قطار می باشند. تمامی اتاقهای جلسه مجهز به سیستم رزرو الکترونیکی می باشند. معماران توجه بسیاری به نورپردازی فضا کرده اند، به طوری که در فضای داخلی انواع مختلفی از لامپ ها و نورپردازی ها را مشاهده می شود.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی داخلی اداری طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی ​تحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: retaildesign

تعداد بازدید: 938

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *