طراحی داخلی آپارتمان ۵۷ متری، استفاده از رنگ های پاستیلی

طراحی داخلی آپارتمان،طراحی منزل مسکونی

طراحی داخلی آپارتمان ۵۷ متری، استفاده از رنگ های پاستیلی

در این قست قصد داریم با همراهی شما معماران گرامی به بررسی یک آپارتمان در شهر مسکو پایتخت کشور روسیه بپردایم. آپارتمانی که دو ویژگی بسیار بزرگ در آن جلب توجه می نماید. اول اینکه این آپارتمان تنها ۴۷ مترمربع مساحت دارد و دوست داریم ببینیم طراح، پلان این آپارتمان را حل نموده است، و ویژگی دوم اینکه در طراحی داخلی آپارتمان از رنگ های پاستیلی بهره گرفته شده است.

معماری داخلی این آپارتمان توسط استودیو طراحی buro5 صورت گرفته است و در سال ۲۰۱۸ طراحی و اجرا شده است. نکته اولی که در بالا بدان اشاره نمودیم، نحوه حل کرده پلان توسط این تیم معماری است. وقتی متراژ کم می شود، جانمایی فضاها در پلان به یک امر چالش برانگیز تبدیل می شود. بنابراین در بخش زیر، ابتدا پلان آپارتمان را قرار داده ایم تا با مشاهده ی این پلان، تجربه ای بر تجربیات حل پلان شما نیز اضافه گردد.

پلان آپارتمان مسکونی

و اما ویژگی دوم که دوس داشتیم در مورد آن صحبت کنیم، استفاده از رنگ های پاستیلی در این آپارتمان است. رنگ های پاستیلی آرامش خاصی را به هر فضایی هدیه می دهند. وقتی شما با فضایی بزرگ روبرو هستید، می توانید در بخش های مختلف، از تونالیته های مختلف رنگی بهره ببرید، بخشی را با رنگ های آرام طراحی نمایید، در قسمتی دیگر رنگ های تند را به کار ببرید و … . اما شاید طراح با در نظر داشتن این موضوع که متراژ کم، جای تنش زیاد نیست، اقدام به استفاده از رنگ های ملایم نموده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این پروژه را مشاهده نمایید و از ایده های ارائه شده بهره ببرید.

طراحی داخلی آپارتمان،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان،طراحی منزل مسکونی  طراحی داخلی آپارتمان،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان،طراحی منزل مسکونی

پلان آپارتمان

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – ArchDaily

تعداد بازدید: 1,451

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *