طراحی داخلی آپارتمان مسکونی مدرن دوبلکس، خاکستری، سیاه، چوب

طراحی آپارتمان دوبلکس، طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل دوبلکس

طراحی داخلی آپارتمان مسکونی مدرن دوبلکس، خاکستری، سیاه، چوب –

در این بخش قصد داریم با همراهی شما، نگاهی به طراحی داخلی منزل مسکونی بیاندازیم که همانطور که بر اساس سبک مدرن دیزاین شده است. دیزاین این آپارتمان توسط گروه معماری لهستانی Metaforma صورت گرفته است. آپارتمان نیز در شهر پوزنان (از شهرهای کشور لهستان) واقع شده است.

این آپارتمان بصورت دوبلکس طراحی شده است. در طبقه اول فضاهای عمومی نظیر اتاق نشیمن و فضای آشپزخانه قرار گرفته است و در طبقه دوم، فضاهای خصوصی نظیر اتاق خواب و سرویس بهداشتی قرار دارد. 

در طراحی این آپارتمان، شما یک ترکیب رنگی نسبتا تیره را مشاهده می نمایید. دلیل این امر، استفاده از طیف های مختلف رنگ خاکستری درکنار رنگ مشکی در بخش های مختلف این آپارتمان است. برای ایجاد تعادل در رنگ ها و انرژی فضا (جلوگیری از سرد شدن بیش از حد فضا) متریال چوب نیز مورد استفاده قرار گرفته است. چوب متریالی است گرم و زنده که می تواند انرژی در فضاهای سرد به تعادل برساند.

از آنجایی که در این آپارتمان، نور خوبی داریم و نورگیرها از تاریک شدن فضا جلوگیری می کنند، استفاده از رنگ های تیره و متریال های با رنگ تیره در طراحی داخلی توجیه پذیر است. اما وقتی رنگ های تیره، تم سرد نیز دارند، این سرما باید کنترل گردد و انرژی فضا برای کاربران متعادل گردد که این امر در این آپارتمان با استفاده از کفپوش چوبی، محقق شده است.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان را مشاهده نمایید.

طراحی آپارتمان دوبلکس، طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل دوبلکس طراحی آپارتمان دوبلکس، طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل دوبلکس طراحی آپارتمان دوبلکس، طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل دوبلکس طراحی آپارتمان دوبلکس، طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل دوبلکس طراحی آپارتمان دوبلکس، طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل دوبلکس طراحی آپارتمان دوبلکس، طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل دوبلکس طراحی آپارتمان دوبلکس، طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل دوبلکس طراحی آپارتمان دوبلکس، طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل دوبلکس طراحی آپارتمان دوبلکس، طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل دوبلکس طراحی آپارتمان دوبلکس، طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل دوبلکس

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,159

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *