طراحی داخلی آپارتمان با تم رنگی خنثی و استفاده از آجر، بخش دوم

طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل

طراحی داخلی آپارتمان با تم رنگی خنثی و استفاده از آجر، بخش دوم –

در این پست قصد داریم به طراحی داخلی دو آپارتمان بپردازیم که دارای دو ویژگی مشترک هستند. ویژگی اول، استفاده از کالیته رنگی خنثی در این آپارتمان ها (البته بخش فوکال پوینت در طراحی این آپارتمان ها دیده شده است اما کالیته رنگی در مجموع خنثی است)، و ویژگی دوم، استفاده متریالی به نام آجر بصورت اکسپوز در فضای داخلی آپارتمان.

امروزه آجر را می توان در بسیاری از کارهای مدرن مشاهده نمود و طراحان نسبت به استفاده از آجر در کارهای مدرن علاقه ی خاصی نشان می دهند. اگر شما نیز به عنوان یک طراح قصد استفاده از آجر در طراحی داخلی فضای مسکونی را دارید، ایده ی ارائه شده در این بخش می تواند برایتان مفید باشد. در این قسمت یعنی قسمت دوم، آپارتمان شماره ۲ مورد بررسی قرار خواهد گرفت. برای مشاهده ی بخش اول و آپارتمان اول، از لینک زیر استفاده کنید.

طراحی داخلی آپارتمان با تم رنگی خنثی و استفاده از آجر، بخش اول

طراحی آپارتمان دوم:

آپارتمان دوم توسط طراحان بلاروسی VAE Design Group دیزاین شده و در شهر مینسک پایتخت این کشور واقع شده است. این آپارتمان ۱۹۰ مترمربع مساحت دارد. دو ویژگی ذکر شده در بالا را در این آپارتمان می توان مشاهده نمود. استفاده از یک تم رنگی خنثی و آجر بصورت اکسپوز در فضا. اگر به کالیته ی رنگی فضا دقت کنید، خنثی بودن رنگ های استفاده شده کاملا تنها مشهود است. اما همانند آپارتمان اول که رنگ آبی در آن بصورت فوکال پوینت مورد استفاده قرار گرفته بود، در این آپارتمان ترکیب دو رنگ متناقض در کنار یکدیگر را می توان کانون توجه دانست. استفاده از دو رنگ سیاه و سفید در بخش هایی از فضا که تعادل رنگی را تا حدودی بر هم می زنند. شاید این دو رنگ بصورت تنها و استفاده ی جزیی زیاد به چشم نیایند، اما وقتی در کنار یکدیگر قرار می گیرند، به سبب کنتراستی که ایجاد می کنند، مطمئنا فوکال پوینت خواهند بود. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر طراحی این فضا را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل

طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 850

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *