دکور بوتیک لباس زنانه، فروشگاه UR در لندن

دکور بوتیک لباس زنانه

دکور بوتیک لباس زنانه، فروشگاه UR در لندن

معماری: استودیو DOMANI

موقعیت: انگلیس، لندن

مساحت: ۲۵۰۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۸

در این بخش خط معمار به شرح دکور بوتیک لباس زنانه، فروشگاه UR که در لندن که یکی از فروشگاه های بزرگ شناخته شده چینی در سطح جهانی است می پردازد. در سال ۲۰۱۷ برند ZARA بزرگترین فروشگاه خود را در چین را تعطیل کرد، برند H&M نیز کاهش سود مستمری داشت، Topshop نیز اعلام کرد که به طور موقت بازار داخلی را ترک خواهد کرد، بدین ترتیب این فروشگاه های بین المللی در دو سال اخیر با سرعت بسیار پایینی در حال رشد می باشند، این در حالی است که برند UR چین، نام پیشرو در صنعت مد و فشن به سرعت در جهان در حال رشد می باشد. فروشگاه حاضر اولین نام تجاری مد چین در غرب لندن در Westfield Mall می باشد. این فروشگاه نه تنها اولین فروشگاه برندهای خارجی در اروپا می باشد؛ بلکه بزرگترین شعبه UR در سطح جهانی می باشد. به طور دیگر می توانیم بگوییم که بدون تردید بزرگترین نقطه عطفی برای مارک های چین در فروشگاه های خارجی است.

فروشگاه های دایر در Chengdu و Shanghai با موفقیت ایجاد شده و در حال فعالیت می باشند. بنیان گذار این کمپانی ANN YU از استودیو DOMANI دعوت کرد تا فروشگاه آن ها را در لندن طراحی کند. چگونگی ارائه یک شرکت چینی در یک بازار بین المللی، با تاکید بر اعتماد به نفس و استحکام استراتژیک کسب و کار در خارج از کشور،، و ارائه فرهنگ پیشگام و برند نامزدی، مورد نیاز اولیه این مورد شد. برای گسترش مفهوم فضایی “هنر زیبا و شهرسازی”، منطق خلاق طراح متشکل از ۳ بخش است: ۱) فرهنگ و جهانی گرایی زیبایی شناسی و نمادهای منطقه ای، عاطفی و معاصر؛ ۲) انحصار و تهاجمی استراتژی تصویر کسب و کار؛۳) تطبیق پذیری جهانی مواد و سازه های فضایی.

مفهوم فضایی به صورت غیرقابل توصیفی باز و شفاف است، با یک دیوار بزرگ به عنوان تصویر اصلی فروشگاه و به عنوان یک استعاره برای محافظه کاری سیاسی غربی است. یک سیستم شیپور مانند ” صدا” که نماد بخش های مختلف فرهنگی از سراسر جهان است، به عنوان یک سنسور صوتی در مرحله اولیه ایجاد شد.این مجموعه نقش فرهنگ های مختلفی از جهان با مواد صوتی ظریف و کنترل میکرو صدا را بازی خواهد کرد.به طوری که موقعیت و دستگاه های مشتریان می توانند همبستگی رفتاری داشته باشند.

هماهنگی رنگ از یکپارچه سازی دیوار و زمین بزرگ منطقه، تجسم استراتژی گرایی است. رنگ غالب متریال موجود در فضا، سفالی می باشد. شن بنفش رنگ تقریبا تنها نماد مبهم شرقی در این مورد می باشد.عناصر رنگی معاصر متعلق به ساختارهای دیوار، اثر منحصر به فردی بر محیط کسب و کار اطراف ایجاد می کنند. در محیط کسب و کار سنتی با چوب سیاه و سفید به عنوان رنگ اصلی جریان، و رنگ بنفش نگاه مشتریان را به خود جذب می کند. طراحی قفسه بر مبنای تطبیق پذیری جهانی مواد و هزینه های ساخت و ساز در مناطق مختلف است.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه دکور بوتیک لباس زنانه

پلان ها، دیاگرام، سکشن وغیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 1,493

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *