حضور نور در طراحی داخلی دفتر کار

نور در طراحی داخلی دفتر کار

حضور نور در طراحی داخلی دفتر کار

معماری: استودیو Amenta Emma 

موقعیت: آمریکا، Hartford

مساحت: ۳۷۰۰ متر 

سال: ۲۰۱۶

در طی طراحی داخلی دفتر کار شرکت Symmetry Partner طراح سعی کرده تا نور طبیعی را در سراسر فضا از طریق پنجره های سقفی بزرگ بگنجاند. از طرفی نیز برای مقابله و کاهش نور و گرمای مضاعف، طراح را های متفاوتی را مانند آفتابگیر و دیواره های بافت دار خارجی برای ایجاد سایه، ارائه کرده است. این دیوراه های سوراخ شده نه تنها دمای فضا را تنظیم می کنند، بلکه بافت زیبای آن ها نما را جذاب و چشمگیر می سازد. فضای زیر پنجره سقفی به عنوان مرکز اجتماع کارمندان می باشد که می توانند در آنجا استراحت کنند ویا حتی کارهای گروهی را انجام دهند.

فضاهای داخلی پروژه به گونه ای طراحی شده اند تا محیطی انعطاف پذیر را برای کارمندان و مشتریان ارائه دهند. در عین حال نیز برای جلسات محرمانه مورد نیاز از گروه مدیریت دارایی، فضاهایی بسته طراحی شده است. یک استودیوی ویدئویی برای آموزش و یک فروشگاه چاپ، و همچنین یک اتاق سلامت در این دکوراسیون اداری گنجانده شده بود.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

نور در طراحی داخلی دفتر کار نور در طراحی داخلی دفتر کار نور در طراحی داخلی دفتر کار نور در طراحی داخلی دفتر کار نور در طراحی داخلی دفتر کار نور در طراحی داخلی دفتر کار نور در طراحی داخلی دفتر کار نور در طراحی داخلی دفتر کار

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Officesnapshot

تعداد بازدید: 454

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *