ترکیب رنگ ها در دکوراسیون منزل

ترکیب رنگ ها در دکوراسیون منزل

این منزل لوکس با مساحت ۷۵۰ متر در مسکو قرار دارد. یکی از مهم ترین اصول در این پروژه ترکیب رنگ ها در دکوراسیون منزل می باشد. طراح با ترکیبی از رنگ های خاکستری، طلایی و سبز فضایی مدرن و لوکس ایجاد کرده است. اشیا و مبلمان طلایی و سبز گرمایی ملایم به فضای سرد خاکستری می افزاید. طراحی این پروژه را استودیو Vizline انجام داده است. در فضای داخلی خانه، ما فضای نشیمن با پلان باز مشاهده می شود. فضای مینیمال آشپزخانه از میان درب های کشویی شفاف به چشم می خورد. این دیواره به صورت قفسه تزئینی طراحی شده و می توان اشیای دکوری را در آن قرار داد. طبقه همکف نیز دارای یک لابی زیبا و لوکس همراه با یک استخر و دو حمام کوچک و مدرن می باشد. 

در بخش نشیمن ما یک مجموعه ای از رنگ های مشکی، خاکستری، طلایی و سفید را مشاهده می کنیم که در کنارهم یک کانسپتی زیبا و لوکس را ایجاد کرده اند. در مرکز سالن یک کاناپه بزرگ قرار داده شده که دو طرف سالن را در بر می گیرد. قرار دادن صندلی های برنزی در دو طرف سالن در مقابل تنالیته خاکستری مبلمان جذابیت بصری ایجاد می کند. برای ایجاد تعادل رنگی طراح تعدادی از کوسن با همان رنگ صندلی های مدرن قرار داده است. اشیا و مبلمان برنز رنگ و درخشش نورپردازی ها، همان اثری را دارند که اشیای طلایی در میان فضای خاکستری رنگ ایجاد می کند. پنل طلایی رنگ فضای بالای شومینه را در بر گرفته است. قرار دادن صندلی با فریم طلایی و پوشش مشکی  در مثابل شومینه هارمونی ایجاد کرده است. دو درب ریلی باز در فضای نشیمن دیده می شود که یکی برای سالن پذیرایی و دیگری برای سالن غذاخوری در نظر گرفته شده است. لامپ های مدرن نصب شده بر روی دیواره ی میان این درب ها نیز به این بحش درخشش زیبایی داده است.

در طبقه همکف خانه ما یک دفتر خانگی مجهز و مدرنی را مشاهده می کنیم. کف تمامی بخش های خانه از چوب گرم پوشیده شده است. در پشت سالن نشیمن ما شاهد یک میز غذاخوری مدرن می باشیم. لوستر مدرن در بالای این میز، نوری ملایم را در هنگام غذاخوردن به این فضا منعکس می کند. تمامی این اشیای رنگین در کنار یکدیگر فضایی گرم و صمیمی و چشم نوازی را ایجاد می کنند. برخی از پنل ها و دیواره های مشکی و رنگی موجود در فضای داخلی بافت و سایه را در فضا ایجاد می کنند. بعد از سالن ما به آشپزخانه می رسیم. آشپزخانه در پشت دیواره شفاف که با استفاده از اشیا و گلدان های دکوراتیو تزئین شده اند، قرار دارد. پنجره های موجود در دو طرف آشپزخانه در طول روز این بخش را از نور طبیعی بهره مند می سازند. دیواره های خطی در بخش لابی در جهت هماهنگی با کف پوش راه راه قرار داده شده اند. یک آینه بزرگ قدی نیز در مقابل مبل سبز رنگ قرار داده شده است. استفاده از رنگ سبز و گرم در میان فضای سرد این بخش انرژی می دهد.

در ادامه با دیدن تصاویر ترکیب رنگ ها در دکوراسیون منزل همراهی کنید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 579

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *