ایده هایی برای دکوراسیون سالن کاشت ناخن

دکوراسیون سالن کاشت ناخن

ایده هایی برای دکوراسیون سالن کاشت ناخن

این وظیفه صاحبان سالن است که فضایی را ایجاد کنند که مشتریانشان احساس راحتی کنند. اما اطمینان از این که فضای کاری متناسب با شخصیت کاری افراد باشد اهمیت بسزایی می یابد. در دکوراسیون داخلی طرح های مختلفی وجود دارد که افراد می توانند با توجه به کانسپت مورد نظر خود انتخاب کنند. انتخاب رنگ های مناسب ، مبلمان و وسایل تزئینی می تواند سرگرم کننده و همچنین مفید باشد. در اینجا چند ایده طراحی زیبا و مقرون به صرفه ارائه شده است که می توانند در شروع کار به شما کمک کنند.

انتخاب تم

برخی از صاحبان سالن کاشت ناخن به دنبال تم های محدود هستند برخلاف این که برخی دیگر تم های شاد تری را ترجیح می دهند. همچنین برخی از آن ها دوست دارند که از تنالیته های خاص و محدودی استفاده کنند این در حالی است که برخی دیگر دوست دارند انواع رنگ ها را در ترکیب با یکدیگر به کار ببرند. بدین ترتیب سلیقه افراد در انتخاب تم بسیار اهمیت می یابد.

توجه به زیبایی شناسی

اگر قصد دارید تا فضایی مدرن در سالن کاشت ناخن خود ایجاد کنید، پیشنهاد می کنیم تا به دنبال سبک مینیمالیستی باشید. مبلمان سفید و فلزی را در الویت انتخاب خود قرار داده و برای پوشش کف سنگ مرمر و سرامیک در نظر داشته باشید. به طور کلی سعی کنید تا فضایی کاملا روشن ایجاد کنید.

استفاده از چوب طبیعی

استفاده از چوب در طراحی داخلی سالن شما باعث می شود تا فضا جذاب تر و صمیمانه تر به نظر برسد. همچنین یکی از راه های عالی برای ایجاد فضایی همچون خانه برای مشتریان می باشد.

استفاده از سنگ مرمر برای میزکار

اگر سالن کاشت ناخن شما دارای فضایی لوکس است، توصیه می کنیم که از سنگ مرمر سفید برای سطوح میزکار استفاده کنید. در این صورت سعی کنید پایه های میز را نیز فلزی طلایی انتخاب کنید.

نصب پوستر بر روی دیوار

پوسترها در فضا جذابیت ایجاد می کنند اگر به صورت خلاقانه به کار روند.

در پروژه زیر کانسپت سازمان فضا بر اساس نیاز به عملکردهای مختلف سالن کاشت ناخن، به بخش هایی جهت ارائه خدمات مانیکور، فضایی صمیمانه تر برای ارائه خدمات پدیکور، فضای رسیپشن و یک فضایی با تجهیزات کامل جهت استراحت کارکنان تقسیم شده است. طراحان بر این اساس برای سالن کاشت ناخن Bio در فضای جدیدش با استفاده از دیوارهایی منعطف و نیمه شفاف طرای کرده اند. علاوه بر سلیقه کارفرما، روحیات و سلایق مشتری نیز باید در نظر گرفته شود. فضای سالن به گونه ای باشد تا مخاطبان جذب آن شده و انرژی مثبتی از فضا دریافت کنند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دعوت می نماید.

دکوراسیون سالن کاشت ناخن دکوراسیون سالن کاشت ناخن دکوراسیون سالن کاشت ناخن دکوراسیون سالن کاشت ناخن دکوراسیون سالن کاشت ناخن دکوراسیون سالن کاشت ناخن دکوراسیون سالن کاشت ناخن دکوراسیون سالن کاشت ناخن دکوراسیون سالن کاشت ناخن دکوراسیون سالن کاشت ناخن دکوراسیون سالن کاشت ناخن دکوراسیون سالن کاشت ناخن

در این بخش به دکوراسیون سالن کاشت ناخن پرداختیم.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Atchitizer

تعداد بازدید: 5,023

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *