استفاده از رنگ قرمز درترکیب با دکوراسیون داخلی خاکستری

رنگ قرمز در دکوراسیون خاکستری

استفاده از رنگ قرمز درترکیب با دکوراسیون داخلی خاکستری

همانطور که می دانید امروزه رنگ خاکستری یکی از پرکاربردترین رنگ ها در طراحی داخلی منزل می باشد. این رنگ خنثی در ترکیب با رنگ های دیگر می تواند فضایی زیبا، آرام و فوق العاده ای را برای زندگی ایجاد کند. یکی از محبوب ترین رنگ هایی که در کنار خاکستری کاربردی بسیار دارد، رنگ قرمز می باشد. اشیای قرمز رنگ به مقابله با تنالیته سرد خاکستری می پردازد و فضایی گرم و صمیمی ایجاد می کند. در این بخش خط معمار می خواهد دو نمونه فوق العاده را به شما معرفی می کند تا ببینید چگونه این دو رنگ را در دکوراسیون داخلی منزل خود به کار ببرید.

 پروژه اول آپارتمانی به مساحت ۴۷ متر مربع در کی اف می باشد که به سبک دکوراسیون مینیمال می باشد. میزهای قرمز رنگ در میان مبلمان خاکستری توجه افراد را به خود جلب می کند. درسالن نشیمن دیواره چوبی پشت تلویزیون و مبلمان خاکستری فضایی تیره و تاریک ایجاد کرده است. طراح برای جبران تاریکی موجود در فضا یک پنجره بزرگ در سالن قرار داده است و در طول روز نور طبیعی به داخل می تابد و فضایی گرم و صمیمی ایجاد کرده است.

رنگ قرمز در دکوراسیون خاکستری رنگ قرمز در دکوراسیون خاکستری رنگ قرمز در دکوراسیون خاکستری رنگ قرمز در دکوراسیون خاکستری رنگ قرمز در دکوراسیون خاکستری رنگ قرمز در دکوراسیون خاکستری رنگ قرمز در دکوراسیون خاکستری رنگ قرمز در دکوراسیون خاکستری رنگ قرمز در دکوراسیون خاکستری رنگ قرمز در دکوراسیون خاکستری رنگ قرمز در دکوراسیون خاکستری

در پروژه دوم یک کاناپه قرمز رنگ در میان فضای نشیمن  قرار گرفته است. دیوار پشت کاناپه یک تصویر چاپی دیجیتال می باشد که در تضاد با دیوار آبی رنگ پشت آن می باشد. در مقابل کاناپه تلویزیون قرار دارد، دیواره پشت تلویزیون نیز برخلاف سایر بخش ها ساده می باشد و طراح به جای استفاده از رنگ، با نورپردازی به تزئین این بخش پرداخته است. فضای غذاخوری نیز کنار کاناپه قرمز رنگ قرار دارد.

رنگ قرمز در دکوراسیون خاکستریرنگ قرمز در دکوراسیون خاکستری رنگ قرمز در دکوراسیون خاکستری رنگ قرمز در دکوراسیون خاکستری رنگ قرمز در دکوراسیون خاکستری رنگ قرمز در دکوراسیون خاکستری رنگ قرمز در دکوراسیون خاکستری رنگ قرمز در دکوراسیون خاکستری رنگ قرمز در دکوراسیون خاکستری رنگ قرمز در دکوراسیون خاکستری رنگ قرمز در دکوراسیون خاکستری

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 662

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *