طراحی و بازسازی فروشگاه عینک
در این بخش از خط معمار با معرفی یک نمونه از طراحی و بازسازی فروشگاه عینک همراه کاربران عزیز و گرامی هستیم. همه ما می دانیم که نوع طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاه ها نقشی اصلی و چشمگیر در جذب مشتری و دعوت آن ها به فضای داخلی و خرید دارند. از این رو همیشه فروشنده ها سعی می کنند تا طرحی جذاب و منحصر به فردی را برای فروشگاه خود داشته باشند. در شرح این پروژه طراحان دنیا را وارونه تجسم می کنند. این فروشگاه با عنوان Polette در دهه گذشته به عنوان یک تغییر دهنده بازی و بسیار انقلابی در صنعت خود بوده است. فروشگاه Polette شرکت اصیل و بسیار خلاق معاصر است که به وضوح با عصر جدید سازگار شده است و به طور مستقیما کارخانه و مصرف کننده را به هم متصل می کند.
بنابراین، محصولات باکیفیت Polette برای همه شهروندان مقرون به صرفه بوده و طرح های آن ها تازه و بدیع است، با تنوع بسیار زیاد در تمامی مدل ها که همگی توسط تیم طراحی Polette طراحی شدهاند. بیان آنچه Polette در حال انجام آن از طریق تجربه فضایی است، یکی از چالش های اصلی این پروژه بوده است. طراحان می خواستند چشم انداز جدید را با الهام گرفتن یک نماد قابل تشخیص که همه می توانند شناسایی کنند و آن را بچرخانند بیان نمایند.
در این مورد، طراحان به قدرت یک هرم وارونه و مفهوم “جهان وارونه” فکر کرده که به فرآیند تفکر اولیه Polette و همچنین وضعیت فعلی جهانی اشاره دارد، جایی که یک تغییر واضح در جریان است. نمایشگاه بسیار ظریف، مینیمال و هوشیار است، آن ها می خواستند بازدیدکنندگان احساس قدم زدن در یک گالری هنری را تجربه کنند. آن ها قصد داشتند طرح خنثی باشد، و فضا برای تمامی مشتریان استقبال کننده به نظر برسد.
آن ها می خواستند ارتباط روشنی بین خیابان و نمایشگاه داخلی برقرار کنند. ویترین فروشگاهی غول پیکر که یک اثر هنری را نشان می دهد، با شهروندانی از نسل های مختلف ارتباط برقرار می کند و مردم را به رویاهای بزرگ دعوت می کند. اهرام در فرهنگ های مختلف نمادهای بسیار معنادار و قدرتمندی بوده اند، نمادهای معنوی.
در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر طراحی و بازسازی فروشگاه عینک دعوت می نماید.
پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.
تحریریه خط معمار
نگارنده: مینا مقدم
شرکت معماری آوگون
منبع: Archdaily
تعداد بازدید: 147