طراحی ویترین برای مغازه فروشگاه پوشاک بانوان
طراحی ویترین برای مغازه فروشگاه پوشاک بانوان
همانطور که همه می دانیم، ویترین یک مغازه، یکی از مهمترین قسمت ها برای جذب مشتری است. تاثیر پذیری مشتری از ویترین بسیار زیاد است و دکور استفاده شده باید بتواند جذابیت لازم را برای مشتری ایجاد نماید. گاهی فروشندگان فکر می کنند استفاده از دکور شلوغ که تمام محصولات مغازه را نمایش دهد، بهترین راه استفاده از ویترین است. اما باید گفت دوره ی ویترین های شلوغ گذشته است و مخاطب به نکات دیگری نیز توجه می نماید. شاید استفاده از یک دکور ساده، با کمی هنر و تایپوگرافی کمک بیشتری در جذب مشتری نماید. طراحی داخلی در دنیا در حال حرکت به سمت مینیمالیسم است و دکوراسیون مغازه نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین شاید ایجاد یک کمی تغییر در ویترین و دکور مغازه بد نباشد! در این بخش قصد داریم نگاهی به ویترین فروشگاه لباس و کیف و کفش بانوان در کوالالامپور بیاندازیم. این فروشگاه MY MUST HAVES نام دارد و توسط گروه معماری Parkson Malaysia دکور شده است.
تحریریه خط معمار
منبع: https://archline.ir
تعداد بازدید: 1,397