طراحی داخلی فروشگاه دونات بر اساس تجربیات بازدیدکننده

طراحی داخلی فروشگاه دونات بر اساس تجربیات بازدیدکننده

طراحی داخلی فروشگاه دونات بر اساس تجربیات بازدیدکننده

طراحی داخلی فروشگاه دونات بر اساس تجربیات بازدیدکننده توسط دفتر معماری Roar طراحی شده است. این فضا با تمرکز بر تعامل با مشتری طراحی شده است. تیم طراحی Roar سه فروشگاه دونات جذاب و چشم نواز جدید را برای HERE-O طراحی کرده است که شامل اشکال گرد متمایز، جزئیات صورتی روشن، مبلمان سفارشی و فناوری تعاملی برای افزایش تجربه مشتری است. در ادامه به جزئیات این پروژه خواهیم پرداخت.

تئوری اصلی در طراحی فضای فروشگاه

Roar یک زبان طراحی جذاب، برای فروشگاه های جدید HERE-O دونات های خانگی ایجاد کرده است که از شکل گرد متمایز شیرینی گرفته شده است. Roar در سه مکان – دو در دبی و یکی در ابوظبی – مفهوم داخلی چشم نواز و امضای خود را ایجاد کرده است. که همه حواس را القا می کند، اما این بار تمرکز خود را بر روی تجربیات بازدید کنندگان مشتریان معطوف کرده است.

استفاده از فرم ها و متریال های مناسب

Roar خطوط منحنی منیفولد را با سطوح صورتی تند و جزئیات ترکیب کرده است تا ظاهر و احساسی غیر قابل انکار را ایجاد کند. از چراغ‌ های نئون معلق سفارشی گرفته تا مبلمان سفارشی سینوسی در رنگ‌ های گلگون روشن استفاده کرده است. مواد لمسی شامل چرم بافت در سایه های مختلف صورتی، آینه صورتی دودی، کف کاشی سیاه گرافیتی با دوغاب صورتی، مش فلزی و روکش دیواری است. که شبیه ورق های فلزی راه راه موجود در اولین کامیون دونات HERE-O است.

استفاده از فناوری در ارائه خدمات در فضای داخلی

Roar نقاط تماس مختلفی از فناوری تعاملی و همه جانبه را در فضا ادغام کرده است و عناصر پویایی و شگفتی را به بازدید مشتری اضافه می کند. در شعبه میردیف دبی، صفحه‌ های دیجیتال حرکت افراد را در حالی که در مقابلشان بازی می‌کنند تقلید می‌ کنند. در حالی که شاخه نخیل دارای یک دستگاه هولوگرام است که به موجب آن رنگ‌ ها و نقش‌ هایی که طعم‌ های مختلف دونات‌ ها را تداعی می‌ کنند. بر روی مجسمه‌ ای به شکل گرد پخش می‌ شوند که مانند صندلی است.

یک ماشین پنجه‌ ای که کالاهای سفارشی را ارائه می‌ کند در ورودی در هر سه مکان در کنار دیوار خرده‌ فروشی مشبک فلزی قرار دارد که به مشتریان اجازه می‌ دهد قطعه‌ ای از برند را به خانه ببرند. یک تسمه نقاله دوار نصب شده روی دیوار، که محصولات با امضا را نمایش می دهد، به عنوان یک نمایشگر عمل می کند، به ترافیک مراکز خرید خوشامد می گوید و لحظه ای عالی برای اینستاگرام ایجاد می کند. ویژگی نورپردازی، که از حروف برند HERE-O در ترکیب با نماد دونات طلسم تشکیل شده است، پوسته های سقف در ارتفاع های مختلف آویزان شده است.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را یه دیدن سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی فروشگاه دونات بر اساس تجربیات بازدیدکننده دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: hospitalitysnapshots

تعداد بازدید: 199

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *