دوره های آموزشی مجازی مهندس مجتبی غلامشاهی

به درخواست خیلی از کاربران وبسایت در این پست قصد داریم یک دوره آموزشی مجازی را معرفی کنیم.

شما از سراسر جهان میتوانید در این دوره ها شرکت کرده و از آموزش ها استفاده کنید. استفاده از دوره های آموزشی مجازی مهندس مجتبی غلامشاهی به سبب کامل بودن آموزشها و پشتیبانی بسیار قوی، به شما کاربران عزیز پیشنهاد می شود. شما میتوانید جهت عضویت در گروه تلگرامی مهندس غلامشاهی روی لینک زیر کلیک کنید.

https://t.me/joinchat/BD4QpECkkFl9Ju_40a0fXA

 

توضیحاتی درمودر نرم افزارهای سه بعدی:

برای ایجاد درک عامه مردم از طرح های ترسیمی به دست یک مهندس معمار، نرم افزار های سه بعدی مانند تری دی استودیو مکس با سه بعدی سازی نمودن و خلق احجام دقیقی از بنای طراحی و ترسیم شده ، آن را برای عوام مردم قابل درک می کند و به این شکل خلاقیت یک هنرمند برای همگان قبل از اجرای ساختمان و طرح مذکور نمایان می گردد .
البته استفاده نمودن از تری دی مکس صرفا  جهت ایجاد درک برای عامه ی مردم نیست بلکه قالبا خود طراحان نیز به کمک سه بعدی سازی قبل از اجرای پروژه از کم و کیف و نقاط ضعف و قوت پروژه ی خود آگاه می شوند.

مهندس مجتبی غلامشاهی یکی از اساتید برتر کشور در این زمینه می باشند که پکیج های آموزشی بسیار کاملی را تولید کرده اند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

پکیج آموزشی مدلسازی ( تری دی مکس ، مارولس و اسکالپتریس) :

در این مجموعه آموزشی از نکات ابتدایی تا پیشرفته ترین روش های مدلسازی در نرم افزار ۳d studio max تدریس شده که بتوان در سریعترین زمان به اصولی ترین شکل ممکن حجم مورد نظر را مدلسازی کرد.
همچنین دو نرم افزار مارولس و اسکاپتریس نیز جهت سهولت در مدلسازی بعضی احجام پر جزئیات مثل مبلمان ، مجسمه و پارچه ها بطور کامل تدریس شده اند.

پکیج آموزشی کرونا:

اخیراً موتور رندر کرونا بسیار مورد توجه معماران قرار گرفته است. از ویژگی های مهم این موتور رندر میتوان به کیفیت بالای رندرها ، تنظیمات کمتر نسبت به وی ری و تایم رندر کم و رسیدن به نور و متریال رئال در زمان بسیار کم اشاره کرد.

در پکیج آموزشی مهندس غلامشاهی از پایه تا پیشرفته این نرم افزار تدریس شده است.هنرجویان این دوره پس از آموزش و انجام تمرینات میتوانند رندر های داخلی ، خارجی و استودیویی جذابی را به کارفرما ارائه کنند.
در ادامه تصاویری از پروژه های کار شده در این مجموعه آموزشی را ببینیم :

این صحنه با تمامی آبجکت ها مدلسازی میشود که این اتفاق برای اولین بار در ایران هست که تمامی اجزا در یک آموزش مدلسازی میشوند.

 

پکیج آموزشی انیمیشن سازی معماری در لومیون:

لومیون یکی دیگر از نرم افزارهای محبوب سال های اخیر در بین معماران می باشد. در پکیج آموزشی لومیون ۸ شما تمامی تکنیک های نورپردازی ، متریال دهی و انیمیشن سازی را آموزش میبینید که پس از آن میتوانید بجای ارائه ماکت ، به راحتی از پروژه خود انیمیشن بسازید و در اختیار کارفرما قرار دهید اونهم در مدت زمان کم و بدون تخصص انیمیشن سازی.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مجموعه های آموزشی و دریافت آموزشهای رایگان به گروه تلگرام مراجعه کنید.

https://t.me/joinchat/BD4QpECkkFl9Ju_40a0fXA

 

تحریریه خط معمار

منبع: مجموعه آموزشی مهندس غلامشاهی

تعداد بازدید: 3,808