طراحی معماری ساختارشکنانه برج L و sony center، اثری از دنیل لیبسکیند

معماری آسمانخراش،طراحی آسمانخراش،طراحی برج مسکونی

طراحی معماری ساختارشکنانه برج L و sony center –

طراحی: استدیو معماری دنیل لیبسکیند

موقعیت: تورنتو، کانادا

متراژ: ۴۷۸۷۸ مترمربع

ارتفاع برج: ۲۰۲ متر

سال: ۲۰۱۶

دنیل لیبسیکند، این معمار بزرگ لهستانی و طلایه دار سبک دیکانستراکشن، در یکی از از پروژه های اخیر خود، ساختمانی را در شهر تورنتو کانادا طراحی نموده است که اجرای این ساختمان در سال ۲۰۱۶ میلادی به اتمام رسیده است. ساختمان دارای ۵۸ طبقه و ۶۰۰ واحد است و همانطور که اشاره شد، ۲۰۲ متر ارتفاع دارد. شاید L Tower در مقایسه با برج ۸۲۸ متری خلبقه در دبی و یا برج ۴۳۵ متری میلاد، قدری کوتاه به نظر برسد، اما به عنوان یک آسمان خراش مسکونی، فرهنگی، کاملا مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و از تمام واحدها و طبقات استفاده خواهد شد.

بر اساس اظهارت لیبسکیند، معماری این برج شامل خطوط صاف و بسیار تمیزی است که در دو طرف برج بالا می آیند و در بخش های بالایی، با یک منحنی به یکدیگر الحاق می گردند. این ساختمان که بخشی از آن متعلق به شرکت سونی است، برای هنرهای نمایشی و در سایر بخش ها، به عنوان فضای مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار  می گیرد.

معماری آسمانخراش،طراحی آسمانخراش،طراحی برج مسکونی معماری آسمانخراش،طراحی آسمانخراش،طراحی برج مسکونی معماری آسمانخراش،طراحی آسمانخراش،طراحی برج مسکونی معماری آسمانخراش،طراحی آسمانخراش،طراحی برج مسکونی معماری آسمانخراش،طراحی آسمانخراش،طراحی برج مسکونی معماری آسمانخراش،طراحی آسمانخراش،طراحی برج مسکونی معماری آسمانخراش،طراحی آسمانخراش،طراحی برج مسکونی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 986

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *