طراحی داخلی سالن زیبایی و خدمات ناخن Lily، پکن

طراحی داخلی سالن زیبایی،دکوراسیون آرایشگاه زنانه،دکوراسیون سالن زیبایی

طراحی داخلی سالن زیبایی و خدمات ناخن Lily، پکن

Lily یک برند ارائه دهنده خدمات زیبایی است که در شهرهای پکن و شانگهایی، سالن های زیبایی و خدمات ناخن مشهوری دارد. در این بخش قصد داریم نگاهی به یکی از سالن های زیبایی این برند در شهر پکن بیندازیم که به تازگی دیزاین شده است. طراحی داخلی این سالن زیبایی و خدمات ناخن توسط استودیو معماری Arch Studio صورت گرفته است. این سالن زیبایی ۶۰ مترمربع مساحت دارد و علاوه بر ارائه خدمات، به فروش محصولات خود نیز مشغول است.

بر اساس ماهیت فضا، که یک سالن زیبایی است، نیاز به یک طراح و دکور شیک و زیبا کاملا ملموس است. تیم معماری با خلق فضایی به رنگ سفید و نورپردازی خلاقانه و نوآورانه، سعی در ایجاد فضایی درخود و در شان یک برند زیبایی سرشناس داشته است. در مرکز فضا یک فضای دایره ای شکل با ورق استیل به ضخامت ۸ میلی متر که تا روی سقف ادامه می یابد و به حرکت دایره وار خود ادامه می دهد قرار گرفته است که نقش جدا کننده فضاها را بازی می کند.

برای یک سالن زیبایی که قصد نمایش قدرت برند خود را دارد، ایجاد یک تصویر ذهنی از برند در ذهن مشتری بسیار حایز اهمیت است. این تصویر ذهنی می تواند فضایی باشد که مشتری در آن خدمات مورد نیاز خود را دریافت می کند، یعنی همان سالن زیبایی. بنابراین، دیزاین و دکور فضا از اهمیت بالایی برخوردار است تا ماندگاری لازم و تصویر ذهنی خاصی را در ذهن مشتری ایجاد نماید. در ادامه می توانید تصاویر این فضای خلاقانه را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی سالن زیبایی،دکوراسیون آرایشگاه زنانه،دکوراسیون سالن زیبایی طراحی داخلی سالن زیبایی،دکوراسیون آرایشگاه زنانه،دکوراسیون سالن زیبایی طراحی داخلی سالن زیبایی،دکوراسیون آرایشگاه زنانه،دکوراسیون سالن زیبایی طراحی داخلی سالن زیبایی،دکوراسیون آرایشگاه زنانه،دکوراسیون سالن زیبایی طراحی داخلی سالن زیبایی،دکوراسیون آرایشگاه زنانه،دکوراسیون سالن زیبایی طراحی داخلی سالن زیبایی،دکوراسیون آرایشگاه زنانه،دکوراسیون سالن زیبایی طراحی داخلی سالن زیبایی،دکوراسیون آرایشگاه زنانه،دکوراسیون سالن زیبایی طراحی داخلی سالن زیبایی،دکوراسیون آرایشگاه زنانه،دکوراسیون سالن زیبایی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 3,078

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *