بازتابی مجلل در طراحی داخلی دفتر اداری

طراحی داخلی دفاتر اداری برند Prestige / سیدنی

بازسازی و طراحی داخلی دفتر اداری

 دفتر طراحی  داخلی Crest ، رنگ‌ های گرم و طرح‌ های منحنی را برای ایجاد فضایی دلپذیر برای بازتابی مجلل در طراحی داخلی دفتر اداری  Prestige Brands در سیدنی، استرالیا به ارمغان آورده است. که در این مقاله به شرح و بررسی آن می پردازیم.

چالش اصلی طراحی

برندهای پرستیژ با همکاری برندهایی مانند Hermes، Bvlgari، Montblanc و Givenchy به دنبال فضای ایده آل در استرالیا برای حمایت از رشد خود در منطقه بودند. نتیجه بازتابی واقعی از برند آنهاست که نشان دهنده لوکس بودن و کیفیتی است که آن ها به آن معروف هستند.

به عنوان یکی از توزیع کنندگان پیشرو عطر و لوازم آرایشی ANZ، برندهای پرستیژ می خواستند اولین محل کار خود در استرالیا بیانیه ای ارائه دهد و میراث برند آنها را منعکس کند.

پس از خرید یک سطح در یک ساختمان فهرست شده، آنها Crest Interiors را برای بازسازی کل طبقه درگیر کردند. اجاره موجود متشکل از سه سوئیت فرسوده است، که پس از حذف، به طرح اجازه می‌دهد تا نور طبیعی را از آتریوم بزرگی که در هسته ساختمان می‌گذرد، به حداکثر برساند.

شرح فضای داخلی

اولین برداشت قوی بخش اصلی این خلاصه بود. در بدو ورود، هر سطح تحت درمان قرار می گیرد. با پوشش سنگ مرمر، جزئیات برنجی، کفپوش ترازو و چراغ های سفارشی اونیکس صحنه را تنظیم می کند.

اتاق‌های جلسه چشم‌ انداز آتریوم دارند و می‌ توانند برای آموزش و نمایش محصول دوباره پیکربندی شوند. ذخیره سازی مخفی در سراسر فضا، از جمله دیوار پذیرایی و زیر صندلی ضیافت، یکپارچه شده است، و فضای زیادی را برای ذخیره سازی در مقیاس تجاری فراهم می کند.

نتیجه برای برند پرستیژ صادق است و فضایی مجلل را برای مردم و مشتریان خود ارائه می دهد.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از پروژه بازتابی مجلل در طراحی داخلی دفتر اداری دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: officesnapshots

تعداد بازدید: 199

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *