طراحی داخلی خانه قدیمی مدرن

طراحی داخلی خانه Milano- Inama 20

طراحی داخلی خانه قدیمی مدرن

یک خانه قدیمی، شیک و منحصر به فرد، مکانی که در آن طراحی نقش مهمی ایفا می کند و سلیقه زیبا، جایی برای تفسیر باقی نمی گذارد. این تفسیر در ارتباط با پروژه بازسازی و طراحی داخلی خانه قدیمی مدرن است که در ادامه مقاله به آن کی پردازیم.

نوسازی بر اساس توزیع مجدد مناطق

نوسازی کامل و اساسی بر اساس توزیع مجدد مناطق به منظور بهبود قابلیت استفاده آنها صورت گرفته است. قدیم جای خود را به جدید اما با چشم به بازیابی داده است.

جایی که رنگ و هندسه‌ های آن، در تضاد با رنگ‌ های خنثی، سناریو های جدیدی را در یک بازی مداوم بین افقی و عمودی، منحنی و خطی شناسایی می‌ کنند. با قدم زدن در اتاق‌ های مختلف خانه، از «داستانی» عبور می‌ کنید که در آن هر منطقه با بازی رنگ‌ ها مشخص می‌ شود و رشته اتصال با مشتقاتش سیاه است.

کلیات پروژه

این آپارتمان با مساحت حدود ۹۰ متر مربع در مقایسه با وضعیت فعلی خود، با هدف دستیابی به فضای نشیمن جادار تر، حمام راحت تر و فضاهای انباری، برای هماهنگی با استانداردهای جدید زندگی، مجددا توزیع شده است.

آشپزخانه ای سلطنتی اما مدرن

فضای نشیمن با ۳۵ متر مربع آن، قلب این آپارتمان است، پیدایش این پروژه آشپزخانه جزیره ای یکپارچه رنگی به رنگ آبی سلطنتی بوده است، که با زیبایی تمام در وسط اتاق قرار گرفته است.

طراحان تصمیم گرفته اند که رنگ آشپزخانه را نیز برای راهروی ورودی آپارتمانی که گذرگاه آن به شکل طاق بشکه ای گرد شده است، به خود بگیرد، که به عنوان یک تونل آبی سلطنتی طولانی و شدید پیکر بندی شده است، گویی برای پیش بینی داستانی به دنبال خواهد داشت.

عناصر هندسی و کروماتیک قلب این پروژه هستند، یک کاشی لعاب سه بعدی براق با رنگ روشن برای دیوار آشپزخانه انتخاب شد تا جنبه دست ساز این پروژه سبک یکپارچه سازی با سیستم عامل را افزایش دهد.

تضاد رنگی عنضری زیبایی بخش

اتاق نشیمن یک محیط منحصر به فرد با آشپزخانه است، پیکر بندی اتاق، با سقف های بلند، مستطیل شکل است. دیوارهای بلند، روشن‌ تر و سوراخ‌ شده‌ تر توسط پنجره‌ ها و دو دری که به اتاق خواب منتهی می‌ شوند، با خاکستری روشن رنگ‌ آمیزی شده‌ اند، در تضاد با سبز روشن، برای دیوارهای کوتاه، و تیره برای سقف.

همچنین یک بازی متضاد بین رنگ های سرد و گرم وجود دارد، رنگ سطح دیوارها با رنگ مبل تضاد دارند.

نخ مشترک کل پروژه از ارجاعات رنگ مشکی تشکیل شده است، در اینجا آن را در چراغ دیواری می یابیم که با بازوی خود یک خط پرسپکتیو در فضای اشغال شده توسط موتیف تزئینی فرش ترسیم می کند.

کمربند تزئینی قاب های گچی که در امتداد کل محیط قرار دارد به کلاه اتصال بین فضای اختصاص داده شده به آشپزخانه و اتاق نشیمن تبدیل می شود.

القا حس منطقه امن در اتاق خواب ها

با حرکت به سمت اتاق خواب، خود را در داخل اتاق خواب اصلی می یابیم که در آن خاک رس قرمز، آبی گل ذرت و خاکستر روشن یک پالت ملایم و هماهنگ با جلوه ای آرام بخش ایجاد می کند.

اتاق خواب دوم آپارتمان متعلق به کودک است که در اینجا به اشکال ساده هندسی و استفاده از رنگ های اصلی اشاره شده است. جلیقه بلند در آبی ساووا یک گوشه رنگی ایجاد می کند تا فضای اختصاص داده شده به استراحت را محدود کند.

همین رنگ سپس در طاق تزئینی کمد دیواری گرفته می شود و با زرد اخرایی که کمی از سقف به سمت پایین می رود در تضاد است. این طراحی در دیوارها به گونه ای است که گویی یک منطقه حفاظت شده و امن را مشخص می کنند.

حمام و فضای بهداشتی

دسترسی به حمام از طریق راهرو ورودی صورت می‌گیرد، آبی سلطنتی ما را در محیطی همراهی می‌ کند که توسط تضاد بین سینا نور و خاک رس قرمز طراحی شده است که فضا را از طریق یک خط افقی واقعی که دوش / وان را از زمینه جدا می‌ کند، تقسیم می شود.

رنگ ها و متریال های انتخاب شده ظاهری بافت دار و شنی می دهد که با استفاده از پوشش سیمانی پیوسته که این حمام را به طور کامل می پوشاند تضمین شده است.

جایگاه نود در طراحی داخلی خانه

نقش تعیین کننده ای در کل پروژه به نور داده شده است، بازی نور با قرار دادن شیارهای نورانی تضمین شده، نورافکن های فرورفته به مسیرهایی تبدیل شدند که منجر به کشف محیط ها می شوند، لامپ های طراحی نمادین بر شخصیت پر زرق و برق بی ابهام تأکید می کنند.

در طراحی این خانه  هیچ چیز به شانس رها نشده است، و بر اساس قواعد زیبایی شناسی و سواد بصری بازسازی و طراحی داخلی شده است.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از طراحی داخلی خانه قدیمی مدرن دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archilovers

تعداد بازدید: 194

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *