رستوران Osso / معماری Gustavo Penna

رستوران Osso / معماری Gustavo Penna

طراحی داخلی رستوران

رستوران Osso / معمار Gustavo Penna و همکاران

شرح پروژه:

در این پروژه به معرفی طراحی داخلی رستورانی در شهر Nova Lima کشور برزیل پرداخته می شود و از جهت نوع متریال و ترکیب بندی آن ها در مجموعه مورد بررسی قرار می گیرد.

طراحی رستوران Osso، معماری Gustavo Penna با افزودن به گسترش شهر Nova Lima ، در افق بزرگ Belo ، مکان جدیدی را در Vila da Serra افتتاح کرد. این مجموعه شامل ۲۵۰ صندلی می باشد. رستوران Osso با استفاده از پانل های آهن ، شیشه ای ، چرمی و سیم ، وسایل معاصر و روستایی را مخلوط می کند.

این پروژه قلب کل پاریلا است. کوره ای که توسط یک پرده شیشه ای قاب شده است و به همه اجازه می دهد تا آشپزخانه را ببینند. از آن عنصر خاص ، مفهوم همه مواردی که فضای رستوران را تشکیل می دهند، آمده است.

استفاده ار رنگ های گرم و به اصطلاح آتش سوزی در رنگ دیوارها و سقف و چراغ های کهربا به مشتریان احساس دلخوشی و نشاط می بخشد ضمن اینکه رنگ های گرم متناسب با نوع محتوای رستورانی و تحریک کننده اشتها از نظر روانشناسی رنگ هستند. فولاد استفاده شده در  چاقو ها، چوب تخته های گوشت و نیز در طراحی ساختار، از جمله پیشخوان ها و مبلمان هارمونی و یکپارچگی در متریا مورد استفاده، ایحاد کرده است.

در طراحی رستوران Osso، معماری Gustavo Penna مبلمان منحصر به فردی برای رستوران توسط Prodomo Design ساخته شده است، که همه چیز را از میزهای ساخته شده ، تابلوهای اکالیپتوس تحت درمان با گرما گرفته تا صندلی های قالب دار چرمی را سازگار با محیط زیست طراحی و استفاده کرده است.

سقف بزرگ Grim Grid ساخته شده از پانل های فلزی به طور ویژه برای این رستوران توسط Greco Design طراحی شده است. مطمئناً توجه مشتریان را به خود جلب می کند. روی پانل های شبکه گریم ، لایه هایی از کف پوشیده شده با پارچه شفاف وجود دارد تا بتواند نور را بهتر منعکس کند. پانل ها در شیب های زرد، قرمز و نارنجی رنگ آمیزی شده است.

صندلی ها به طور انحصاری توسط طراح Olavo Machado Neto ، از یک ساختار فولادی با صندلی ها و پشت در صفحات فولادی ایجاد شده است.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه رستوران Osso  دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: www.archdaily.com

تعداد بازدید: 288

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *