دکوراسیون دفتر اداری مدرن، دفتر Canvas Worldwide

رنگ دکوراسیون دفتر اداری مدرن

دکوراسیون دفتر اداری مدرن، دفتر Canvas Worldwide

یکی از نکاتی که باید در دکوراسیون دفتر اداری مدرن به آن توجه کرد رنگ و ایجاد فضاهای رنگی می باشد. ایجاد فضاهای کاری رنگی و برانرژی به طور فزاینده ای تبدیل به یک هنجار اصلی برای طراحان فضاهای اداری شده اند. انتخاب پالت رنگی در هر محیط کاری می تواند از لحاظ روانی تأثیر به سزایی بر روی افراد و کارکنان محیط و در نتیجه بر روند کار کردن آن ها و محصول نهایی کار اثر به سزایی داشته باشد.  بنابراین می توانیم بگوییم که حضور رنگ نه تنها در فضای کاری، بلکه در تمام جنبه های زندگی به عنوان یک مؤلفه کلیدی مطرح است.

در این بخش نیز قصد داریم به دکوراسیون دفتر اداری مدرن Canvas worldwide بپردازیم. این کامپانی در Playa Vista سعی کرده تا با بازی رنگ و زوایا، ارتباطی میان شفافیت و خلاقیت در میان این شرکت رسانه ای ایجاد کند. بنابراین کارفرما از استودیو A+l خواست تا فضای جدید کاریشان را انجام دهند. با الهام گرفتن از هدف اصلی شرکت و دریافت ویژگی های آن به عنوان یک آژانس رسانه ای شفاف، طراحان فضای کاری را ایجاد کردند که منعکس کننده روحیه اصلی شرکت می باشد.

طراحی داخلی دفتر کار در این پروژه با دو چالش منحصر به فرد روبرو می باشد: میل  به برخورد بازدیدکنندگان با یک تجربه کاملا غیر منتظره با بدون در نظر گرفتن فرضیه های صنعتی و اینکه ایجاد حسی در میان کارمندان برای یافتن فضایی زنده، پویا و با انرژی به طور روزانه می باشد. موارد ذکر شده در زمانی مطرح بود که هنوز شرکت و تیم مدیریتی کامل تعریف نشده بود. بنابراین طراحان یک فضای هدایت شده بر اساس اصل موجود که ایجاد یک فضای کاری متمرکز بر مشتری بود را همانطور که Canvas در نظر داشت طراحی کردند.

این پروژه با مساحت ۳۳۰ مترمربع، یک حجم ورودی سرتاسر سفید را نمایش می دهد که توسط سه سطح شناور گچی، کج شده در زوایای مختلف تعریف می شوند. این فضا به طور مستقیم به قلب شرکت هدایت می کند که – هدفی چند منظوره، فضایی برای جلسه می باشد. به گفته مدیر عامل بنیانگذار شرکت" شما با ورود به این کامپانی به مرکز جهان وارد می شوید." شیشه های Dichroic در این فضا نشان دهنده مناطق مشترک در مرکز فضا می باشند. این شیشه ها دارای لنز رنگی متغیر نیز می باشند. 

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

رنگ دکوراسیون دفتر اداری مدرن رنگ دکوراسیون دفتر اداری مدرن رنگ دکوراسیون دفتر اداری مدرن رنگ دکوراسیون دفتر اداری مدرن رنگ دکوراسیون دفتر اداری مدرن رنگ دکوراسیون دفتر اداری مدرن رنگ دکوراسیون دفتر اداری مدرن رنگ دکوراسیون دفتر اداری مدرن رنگ دکوراسیون دفتر اداری مدرن رنگ دکوراسیون دفتر اداری مدرن رنگ دکوراسیون دفتر اداری مدرن

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Officesnapshot

تعداد بازدید: 688

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *