همه چیز درباره طراحی داخلی هتل یخی سوئد

هتل یخی سوئد،طراحی داخلی هتل یخی

همه چیز درباره طراحی داخلی هتل یخی سوئد

در سوئد، هتلی بسیار معروف وجود دارد با نام ICEHOTEL که تماما با یخ کار شده است. این هتل هر ساله با فصل زمستان و سرما بازگشایی و در اختیار مراجعین قرار می گیرد.

جالب است بدانید این هتل در یکی از شمالی ترین تقاط کشور سوئد و در فاصله ۲۰۰ کیلومتری قطب شمال، در شهر یا به عبارت صحیح تر روستایی بسیار کوچک با ناکم یوکاسیاروی (Jukkasjarvi) واقع شده است. جایی که دمای هوا بطور میانگین ۱۱ درجه زیر صفر است! نکته ی جالب در مورد هتل یخی سوئد، علاوه بر اینکه می دانیم این هتل تماما از یخ ساخته شده است، این است که در قسمت های مختلف این هتل از مجسمه ها و آثار هنرمندانی از سرتاسر جهان با یخ بهره گرفته شده است. در ادامه دعوت می کنیم نگاهی به تصاویر طراحی داخلی این هتل بیاندازید.

نکات جالب اینکه شما می توانید این هتل را از طریق وب سایت آن و یا سایت Boking رزرو نمایید. کافی است عبارت jukkasjärvi ice hotel را در گوگل جستجو نمایید.

هتل یخی سوئد،طراحی داخلی هتل یخی هتل یخی سوئد،طراحی داخلی هتل یخی هتل یخی سوئد،طراحی داخلی هتل یخی هتل یخی سوئد،طراحی داخلی هتل یخی هتل یخی سوئد،طراحی داخلی هتل یخی هتل یخی سوئد،طراحی داخلی هتل یخی هتل یخی سوئد،طراحی داخلی هتل یخی هتل یخی سوئد،طراحی داخلی هتل یخی هتل یخی سوئد،طراحی داخلی هتل یخی هتل یخی سوئد،طراحی داخلی هتل یخی هتل یخی سوئد،طراحی داخلی هتل یخی هتل یخی سوئد،طراحی داخلی هتل یخی هتل یخی سوئد،طراحی داخلی هتل یخی هتل یخی سوئد،طراحی داخلی هتل یخی

 

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,074

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *