نمای ساختمان بتنی : بررسی ۲۰ ایده طراحی

نمای ساختمان،طراحی نما،نمای بتنی

بررسی ۲۰ ایده طراحی نمای ساختمان بتنی

بتن متریال سخت و خشکی که در دنیای معماری امروز، راه خود را به عنوان یک عنصر دکوراتیو به ساختمان باز کرده است. بتن این تغییر کاراکتر و ماهیت را مدیون معمارانی نظیر تادائو آندو است که آن را پرستیده اند و به دنیای معمار، زیبایی های آن را نشان داده اند. در حال حاضر، بتن به شکل اکسپور به عنوان یک متریال اصلی و البته مدرن برای فضای داخلی و نمای ساختمان شناخته می شود و به کار می رود.

از این رو بر آن شدیم تا در این بخش، ایده هایی از کاربرد بتن روی نمای ساختمان را به تصویر بکشیم. کارهایی با سبک های معماری مختلف نظیر مدرن و دیکانستراکشن که توسط معماران در نقاط مختلف دنیا طراحی و اجرا شده اند.

ساختمان ها، کاربری های مختلف از مسکونی تا تجاری را در بر می گیرند و در انها بتن گاه به عنوان متریال اصلی و غالب و گاه در ترکیب با دیگر متریال ها مورد استفاده قرار گرفته است. برای مشاهده این ایده ها با خط معمار همراه باشید.

نمای ساختمان،طراحی نما،نمای بتنی نمای ساختمان،طراحی نما،نمای بتنی نمای ساختمان،طراحی نما،نمای بتنی نمای ساختمان،طراحی نما،نمای بتنی نمای ساختمان،طراحی نما،نمای بتنی نمای ساختمان،طراحی نما،نمای بتنی نمای ساختمان،طراحی نما،نمای بتنی نمای ساختمان،طراحی نما،نمای بتنی نمای ساختمان،طراحی نما،نمای بتنی نمای ساختمان،طراحی نما،نمای بتنی نمای ساختمان،طراحی نما،نمای بتنی نمای ساختمان،طراحی نما،نمای بتنی نمای ساختمان،طراحی نما،نمای بتنی نمای ساختمان،طراحی نما،نمای بتنی نمای ساختمان،طراحی نما،نمای بتنی نمای ساختمان،طراحی نما،نمای بتنی نمای ساختمان،طراحی نما،نمای بتنی نمای ساختمان،طراحی نما،نمای بتنی نمای ساختمان،طراحی نما،نمای بتنی نمای ساختمان،طراحی نما،نمای بتنی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 3,631

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *