معماری و طراحی داخلی ویلای لوکس و مجلل

معماری ویلای لوکس

معماری و طراحی داخلی ویلای لوکس و مجلل

در این بخش می خواهیم به معماری و طراحی داخلی یک ویلای لوکس و مجلل بپردازیم. این ویلا در شهر Cap Martinet در کشور Ibiza  قرار دارد و طراحی آن را استودیو Tabarq انجام داده است. مبلمان سفید و زیبا در برابر بافت سنگی و متریال چوبی بومی این منطقه، به خوبی قرار گرفته است. ارتفاع سقف در فضای داخلی زیاد می باشد و  طراح با نورپردازی فوق العاده و خلاقانه، فضایی پرنور و روشن ایجاد کرده است. فضای داخلی در این ویلا دارای پلان باز می باشد و شامل یک سالن اصلی، آشپزخانه، سالن نشیمن، اتاق خواب و سرویس بهداشتی می باشد. 

فضای بیرونی ویلای لوکس و مدرن توسط درختان و فضای سبز اطرافش احاطه می شود. در طول روز تابش نور خورشید بر نمای سفید رنگ، زیبایی آن را دوچندان می کند. فضاهای نشیمن در بخش بیرونی چند بخش، مانند اتاق های روباز تقسیم می شود. این فضاها توسط پارتیشن های چوبی سفید رنگ از هم جدا می شوند. در فضای داخلی سالن نشیمن U شکل می باشد و به تبعیت از این فرم سالن، مبلمان نیز به همین فرم چیده شده است. در فضای آشپزخانه، کابینت های چوبی در میان فضای روشن و سفید نگاه را به خود جلب می کند. در دیزاین اتاق های خواب نیز، ترکیب سنگ سفید و اشیای چوبی به چشم می خورد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

معماری ویلای لوکس معماری ویلای لوکس معماری ویلای لوکس معماری ویلای لوکس معماری ویلای لوکس معماری ویلای لوکس معماری ویلای لوکس معماری ویلای لوکس معماری ویلای لوکس معماری ویلای لوکس معماری ویلای لوکس معماری ویلای لوکس معماری ویلای لوکس معماری ویلای لوکس معماری ویلای لوکس معماری ویلای لوکس معماری ویلای لوکس معماری ویلای لوکس معماری ویلای لوکس معماری ویلای لوکس معماری ویلای لوکس معماری ویلای لوکس معماری ویلای لوکس معماری ویلای لوکستحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 2,270

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *