معماری ساختمان مسکونی، حجم ایستا و مینیمال

معماری مسکونی، حجم ایستا و مینیمال

معماری ساختمان مسکونی، حجم ایستا و مینیمال

معماری: استودیو Fran Silvestre

موقعیت: اسپانیا

مساحت: ۴۷۷ مترمربع

سال ۲۰۱۰

نگاهی کوتاه به آثار استودیو Fran Silvestre

در این بخش خط معمار قصد دارد تا یکی از پروژه های دفتر معماری Fran Silvestre در اسپانیا را به شما معرفی کند. این دفتر معماری پروژه های متعدد و منحصر به فردی را در حوزه های مختلف معماری، دکوراسیون داخلی، و طراحی داخلی دفتر کار به انجام رسانیده است. یکی از ویژگی های سبک کاری این مجموعه که باعث شده پروژه های آن ها خاص و متفاوت باشد و در میان پروژه های مختلف توجه و نگاه مخطب را به خود جلب کند، استفاده از رنگ سفید و سبک امروزی مینیمال در تمامی آثارشان می باشد. از طریق لینک زیر می توانید به پروژه های مسکونی پیشین این دفتر معماری دست یابید:

سبک مینیمال در معماری و دکوراسیون داخلی ویلا

معماری و دیزاین خانه، حضور نور در مرکز خانه

علاوه بر معماری و طراحی داخلی پروژه های مسکونی این استودیو، فضاهای اداری فوق العاده ای را نیز طراحی کرده است که در نوع خود بی نظیرند. اگر شما نیز فضایی روشن و مینیمال را برای دفتر کار خود می پسندید، پروژه های اداری دفتر Fran Silvestre گزینه مناسبی می باشد. لینک زیر نمونه ای فوق العاده از آثار آنان می باشد: 

طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال

در این بخش نیز می خواهیم یکی دیگر از پروژه های معماری و طراحی داخلی با سبک مینیمال را از این گروه معماری اسپانیایی به شما کربران گرامی معرفی کنیم. ساختمان در چشم انداز زیبا و منحصربه فردی قرار گرفته که نتیجه یک نمود طبیعی می باشد. این پروژه جهت ادغام شدن با محیط زیست، در مورد استراتژی های سازگار خود با محیط زیست و متریال به دور از محاکات، که به مکتب تاریخی مغالطه آمیزی هدایت می کند، و همچنین برای نمایش زمان سازنده برای مواجهه با الزامات " نسل جدید" مطرح می شود. بدین ترتیب خانه به عنوان یک قطعه ای که روی زمین قرار دارد، به یک شکافی متصل شده است.

فضای داخلی توسط یک وُید تقسیم شده است که هسته ارتباطات برش موازی کوه بدون لمس آن می باشد. در طبقه همکف گاراژ و انبار دیده می شود و بر روی این حجم نیزدو طبقه بعدی همراه با ۴ اتاق خواب قرار گرفته است. پنجره های دو تا از اتاق ها که در طبقه میانی قرار دارند رو به کوچه فرعی باز می شوند. دو اتاق خواب دیگر نیز رو به خیابان اصلی قرار دارد. همانند سایر پروژه های مسکونی این دفتر معماری، رنگ سفید در تمامی بخش های این خانه حکم فرماست. 

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

معماری مسکونی، حجم ایستا و مینیمال معماری مسکونی، حجم ایستا و مینیمال معماری مسکونی، حجم ایستا و مینیمال معماری مسکونی، حجم ایستا و مینیمال معماری مسکونی، حجم ایستا و مینیمال معماری مسکونی، حجم ایستا و مینیمال معماری مسکونی، حجم ایستا و مینیمال معماری مسکونی، حجم ایستا و مینیمال معماری مسکونی، حجم ایستا و مینیمال معماری مسکونی، حجم ایستا و مینیمال معماری مسکونی، حجم ایستا و مینیمال معماری مسکونی، حجم ایستا و مینیمال

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesignworld

تعداد بازدید: 1,130

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *