مدل کابینت هایگلاس ، آن چه کاربران باید راجع به کابینت هایگلاس باید بدانند!

مدل کابینت هایگلاس

مدل کابینت هایگلاس ، آن چه کاربران باید راجع به کابینت های گلاس باید بدانند!

اگر شما قصد بازسازی دکوراسیون آشپزخانه خود را دارید، باید در نظر داشته باشید که نوع و جنس کابینت ها می تواند تأثیر عمیقی بر فضای کلی آشپزخانه دارد. درچند سال اخیر نیز کابینت های هایگلاس در میان افراد طرفداران زیادی داشته است. کابینت هایی که برای آشپزخانه خود انتخاب می کنید، بدون در نظر گرفتن نوع و جنس آن می تواند ظاهری متفاوت را ایجاد کند. در این راستا خط معمار نکاتی را در رابطه با مدل کابینت هایگلاس برای کاربران شرح خواهد داد.

در مرحله اول این سوال پیش می آید که چرا مدل کابینت های هایگلاس را انتخاب می کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که کابینت های هایگلاس علاوه بر اینکه ظاهری جذاب و چشمگیری را در فضای آشپزخانه های مدرن ایجاد می کنند، مناسب برای سبک های دکوراسیون معاصر نیز می باشند. به علاوه کابینت های هایگلاس نور را به طوری منعکس می کنند که باعث می شود فضای داخلی بزرگ تر  و روشن تر به نظر برسند. بنابراین این نوع کابینت ها برای فضاهای کوچک می تواند بسیار کاربردی و مفید باشند.

بعد از این مرحله به شرح  مزایای این نوع کابینت ها می پردازیم. یکی از بزرگترین مزایای  آشپزخانه هایی با کابینت های هایگلاس نظافت آسان آن ها می باشد. هر گونه لکه و علامت بر روی کابینت های هایگلاس به سادگی پاک می شود و بدین ترتیب، تلاش افراد برای تمیز کردن آن ها را به حداقل می رساند. پارچه های مرطوب و نرم برای نظافت آن ها بهترین گزینه می باشند.

در ادامه این سوال پیش می آید که هایگلاس به چه نوع کابینت هایی می گویند؟ کابینت های MDF با تنوع بالایی از روکش ها به بازار عرضه می شود که محبوب ترین آن ها هایگلاس می باشد. روکش های هایگلاس ظاهری متفاوت دارد و چشم هر بیننده ای را می فریبد. بنابراین هایگلاس نوعی MDF با روکش پلکسی گلاس می باشد. ظاهر این نوع روکش همانند پلاستیک شفاف و شیشه مانند است. کابینت های هایگلاس بر اساس متریال به کار رفته در آن ها به چهار نوع مختلف تقسیم می شوند:

Lacquer، اکریلیک، PVC و HPL یا (لمینیت با فشار بالا). انتخاب هر یک از آن ها به بودجه شما بستگی دارد. اگر بودجه پایینی را در اختیار دارید توصیه می کنیم که PVC و HPL را در الویت انتخاب خود قرار دهید. نوع اکریلیک آن از لحاظ هزینه بالاتر می باشد، ولی این نوع روکش برای آشپزخانه های با سبک معاصر مناسب می باشند. آن ها بازتابی همانند آینه را ارائه می دهند و از نظر استقامت بالا می باشند و به سادگی لکه به خود نمی گیرند.

در ادامه خط معمار نمونه هایی از این نوع کابیت ها را برای شما آماده ساخته و ارائه خواهد داد. با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

مدل کابینت هایگلاس مدل کابینت هایگلاس مدل کابینت هایگلاس مدل کابینت هایگلاس مدل کابینت هایگلاس مدل کابینت هایگلاس مدل کابینت هایگلاس مدل کابینت هایگلاس مدل کابینت هایگلاس مدل کابینت هایگلاس مدل کابینت هایگلاس مدل کابینت هایگلاس مدل کابینت هایگلاس مدل کابینت هایگلاس مدل کابینت هایگلاس مدل کابینت هایگلاس مدل کابینت هایگلاس مدل کابینت هایگلاس مدل کابینت هایگلاس مدل کابینت هایگلاس

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 1,899

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *