طراحی دفتر کار شرکت Blackbaud توسط Fusion Design Consultants، ماساچوست

طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار

طراحی دفتر کار شرکت Blackbaud توسط Fusion Design Consultants، ماساچوست

شرکت طراحی Fusion Design Consultants در یک همکاری مشترک با کمپانی آمریکایی Blackbaud دفتر کاری این شرکت را طراحی مجدد نموده است و از وضعیت قبلی به سمت یک دفتر کاری مدرن با پلان باز یا Open Space تغییر دیزاین داده است. این دفتر در شهر کمبریج واقع در ایالت ماساچوست کشور آمریکا واقع شده است.

در طراحی مجدد سعی شده است که فضای آتریوم موجود در ساختمان به حداکثر برسد و همینطور حداکثر دید به فضای بیرون فراهم شود و در نهایت به یک دفتر روشن با نور طبیعی برسیم.

طراحی یک دفتر مدرن، روشن، باز، تمیز به همراه استفاده از رنگ های خاص نظیر نارنجی در فضا و تصاویر گرافیکی خاص روی برخی دیوارها، همگی برگرفته از ماهیت و شخصیت کمپانی هستند و قصد دارند ماهیت این کمپانی را  نمایش و عرضه کنند. در ادامه می توانید تصاویر این دفتر که با سبک های مدرن و صنعتی کار شده است را مشاهده نمایید.

طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 655

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *