طراحی داخلی فروشگاه لباس زنانه در چین

طراحی داخلی فروشگاه لباس زنانه

طراحی داخلی فروشگاه لباس زنانه در چین

طراحی داخلی و ویترین فروشگاه های لباس باید به گونه ای باشد که افراد زمانی که به این فضا قدم می گذارند، نیاز به خرید را در خود احساس کنند. بنابراین فروشنده ها به دکوراسیون این فضا باید توجه ویژه ای کنند. نحوه چیدمان، نورپردازی فضا، انتخاب رنگ مناسب و متریال و غیره از نکات مهمی می باشند که طراح باید در طراحی داخلی مغازه به آن توجه کند. در این بخش به معرفی یک نمونه از دکوراسیون  فروشگاه لباس زنانه می پردازیم.

گروه طراحی Modular Lilong اخیر طراحی داخلی فروشگاه لباس زنانه برند " ChuangX Yi" را کامل کرده است. این فروشگاه به مساحت ۱۵۰ متر مربع می باشد و در شهر Yiolai Shanghai کشور چین قرار دارد. هدف اصلی  Chuang X Yi  ایجاد یک فروشگاه اختصاصی مرتبط با ویژگی های این شهر بود. این فضا شامل سه بخش متفاوت برای ارائه محصولات می باشد : اول سالن انتظار، دوم سالن ارائه لباس ها و سوم فضای خدماتی و کانتر صندوق می باشد. قفسه های هندسی و فلزی برای در سراسر دکوراسیون این فروشگاه دیده می شود. در داخل فضا ها محصولات مختلف قرار داده شده است. 

در اادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.طراحی داخلی فروشگاه لباس زنانه طراحی داخلی فروشگاه لباس زنانه طراحی داخلی فروشگاه لباس زنانه طراحی داخلی فروشگاه لباس زنانه طراحی داخلی فروشگاه لباس زنانه طراحی داخلی فروشگاه لباس زنانه طراحی داخلی فروشگاه لباس زنانهتحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Retaildesign

تعداد بازدید: 596

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *