طراحی داخلی رستوران ژاپنی برند Ramen در جاکارتا

طراحی داخلی رستوران سنتی،دکوراسیون رستوران ژاپنی

طراحی داخلی رستوران ژاپنی برند Ramen در جاکارتا

رستوران Ramen، یکی از مشهورترین برندهای رستوران در ژاپن می باشد که نخستین شعبه ی آن در شهر هیروشیما افتتاح شده است. در این بخش قصد داریم به شعبه ی جدید این روستوران نگاهی بیاندازیم که در شهر جاکارتا، پایتخت کشور اندونزی افتتاح شده است. این رستوران با چند هدف کار خود را در جاکارتا شروع نموده است که مهمترین آنها، انتقال و ترویج فرهنگ غذایی ژاپنی در کشور اندونزی می باشد.

طراحی داخلی این رستوران، بر اساس الهام گرفته از سادگی و گرمای طراحی بر اساس سبک ژاپنی و فرهنگ این کشور می باشد. استفاده از چوب با تونالیته ی رنگی گرم، الگوها و اشکال هندسی و سایر عناصر بکار گرفته شده در طراحی این رستوران، همگی فضایی گرم و دلچسب برای یک رستوران سنتی ساخته اند. در ادامه می توانید تصاویر این رستوران را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی رستوران سنتی،دکوراسیون رستوران ژاپنی طراحی داخلی رستوران سنتی،دکوراسیون رستوران ژاپنی طراحی داخلی رستوران سنتی،دکوراسیون رستوران ژاپنی طراحی داخلی رستوران سنتی،دکوراسیون رستوران ژاپنی طراحی داخلی رستوران سنتی،دکوراسیون رستوران ژاپنی طراحی داخلی رستوران سنتی،دکوراسیون رستوران ژاپنی طراحی داخلی رستوران سنتی،دکوراسیون رستوران ژاپنی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 986

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *