طراحی داخلی اپل استور، ماکائو، فاستر و همکاران

طراحی داخلی اپل استور

طراحی داخلی اپل استور، ماکائو، فاستر و همکاران

در عنوان این مطلب سعی نمودیم تمام ویژگی های این پروژه را به اختصار و البته بطور دقیق بیان کنیم. وقتی صحبت از طراحی فروشگاه های اپل می شود، نام چند دفتر معماری سرشناس به میان می آید که طراحی شعب این برند بزرگ را، در سرتاسر دنیا برعهده داشته و انجام داده اند. یکی از این نام ها، فاستر و همکاران است که شعب زیادی از فروشگاه های اپل در سرتاسر دنیا را طراحی و اجرا نموده اند.

اپل مانند تمامی برندهای بزرگ دنیا، برای طراحی داخلی اپل استور ها از دستورالعمل مشخص طراحی پیروی می کند. دستورالعملی که مختص شعب این برند است و بواسطه آن، می توان هویت و کاراکتر برند را تشخیص داد.

در این بخش قصد بررسی اپل استور واقع در شهر ماکائو در کشور چین را داریم. این فروشگاه در سه طبقه کار شده است و مشترکات زیادی با سایر شعب اپل دارد. از جمله ی این اشتراکات می توان به شیشه های بلند روی نمای ساختمان بصورت دور تا دور، کفپوش و همینطور مبلمان و ویترین های ویژه اپل اشاره نمود.

تفاوتی که این شعبه با سایر شعب دارد، استفاده از گیاه در فضای میانی فروشگاه و وید است. از سوی دیگر از سقف های کشسان که در سایر شعب اپل آنها را می دیدیم، خبری نیست.

در ادامه دعوت می کنیم نگاهی به تصاویر این ساختمان تجاری بیاندازید.

طراحی داخلی اپل استور طراحی داخلی اپل استور طراحی داخلی اپل استور طراحی داخلی اپل استور طراحی داخلی اپل استور

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 1,630

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *