دیزاین آپارتمان مدرن با تم خاکستری روشن

دیزاین آپارتمان، تم خاکستری روشن در دیزاین آپارتمان

دیزاین آپارتمان مدرن با تم خاکستری روشن

کمی پیش تر در مورد دکوراسیون داخلی با تنالیته های خاکستری تیره برای سخن گفتیم. اکنون در این بخش قصد داریم تا تنالیته های خاکستری روشن را در دیزاین آپارتمان مدرن بررسی کنیم. در این آپارتمان از سبک دکوراسیون مینیمال با استفاده از طیف های روشن خاکستری به کار رفته و فضایی آرام و صمیمی ایجاد کرده است.

استفاده از خطوط مستقیم و مستحکم و همچنین رنگ های صیقلی و شفاف، به افراد انرژی مضاعفی می بخشد. در این میان ما کمتر با اشیای رنگین مواجه می شویم و تنها در برخی بخش ها طراح از رنگ هایی صورتی ملایم، آبی و قرمز استفاده کرده است.بر خلاف طیف های خاکستری سرد در سراسر خانه، طراح با نورپردازی فوق العاده و کف پوش چوبی توانسته تعادل برقرار کند و فضایی گرم و دلچسب برای ساکنین خانه ایجاد کند. این نمونه بی نظیر می تواند ایده جالبی برای رسیدن به طراحی داخلی منزل مورد علاقه شما بدهد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دیزاین آپارتمان، تم خاکستری روشن در دیزاین آپارتمان دیزاین آپارتمان، تم خاکستری روشن در دیزاین آپارتمان دیزاین آپارتمان، تم خاکستری روشن در دیزاین آپارتمان دیزاین آپارتمان، تم خاکستری روشن در دیزاین آپارتمان دیزاین آپارتمان، تم خاکستری روشن در دیزاین آپارتمان دیزاین آپارتمان، تم خاکستری روشن در دیزاین آپارتمان دیزاین آپارتمان، تم خاکستری روشن در دیزاین آپارتمان دیزاین آپارتمان، تم خاکستری روشن در دیزاین آپارتمان دیزاین آپارتمان، تم خاکستری روشن در دیزاین آپارتمان دیزاین آپارتمان، تم خاکستری روشن در دیزاین آپارتمان دیزاین آپارتمان، تم خاکستری روشن در دیزاین آپارتمان

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 639

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *