دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن ،متراژ بالای ۲۰۰ متر

دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن

دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن ، متراژ بالای ۲۰۰ متر

آن چه خط معمار در این بخش قصد دارد به آن بپردازد، دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن در آپارتمان هایی با متراژ بالای ۲۰۰ متر است. طراحی آپارتمان های کوچک به دلیل محدودیت فضا کمی سخت می باشد. اما در فضاهای بزرگ تر طراحان با محدودیت های موجود در خانه های کوچک روبرو نیستند و بدین ترتیب می توانند آزادانه تر عمل کنند. اما در ادامه قبل از این که به شرح پروژه دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن بپردازیم، ایده هایی عمومی برای دکوراسیون را مطرح می کنیم. چندین عنصر وجود دارد که باید آن را در طراحی تمامی بخش های آپارتمان در نظر بگیرید. این ایده ها همچنین مقرون به صرفه هستند و تغییرات اساسی را در ظاهر فضای داخلی ایجاد می کنند.

پنجره ها: پنجره ها یکی از مهم ترین عناصر در یک آپارتمان می باشند. وجود پنجره در تمامی اتاق های یک خانه حضور نور طبیعی را به همراه می آورد. بنابراین در هنگام طراحی آپارتمان خود سعی کنید پنجره هایی با ابعاد بزرگ در تمامی بخش های منزل قرار دهید.

نورپردازی : وجود نور به میزان کافی در فضای منزل از اهمیت بالایی برخوردار است و  ظاهر بصری و عملکرد فضا را تحت تأثیر قرار می دهد. در ادامه لیستی از نورهای مصنوعی که می توانید از آن برای طراحی منزل خود استفاده کنید تهیه کرده و ارائه خواهیم داد:

_ لوسترها

_لامپ های رومیزی

_ نورپردازی کف

_ نورپردازی در سقف

_ نورپردازی در میان کابینت ها

کارشناسان توصیه می کنند که علاوه بر نور طبیعی، همواره دو نوع منبع نور مصنوعی در هر فضا داشته باشید. به عنوان مثال در سالن پذیرایی علاوه بر لوسترها، نور مخفی در سقف را داشته باشید، یا این که در اتاق خواب علاوه بر لوستر، یک چراغ رومیزی نیز در نظر داشته باشید.

طراحی ورودی آپارتمان: با افزودن برخی از اشیا و مبلمان می توانید به تزئین این بخش از آپارتمان خود بپردازید. این اشیا می تواند شامل موارد این موارد باشد:  نیمکت، میز، یا یک شلف تزئینی، یک آینه و حتی یک تابلو و یا دیوارکوب.

طراحی سالن پذیرایی: در ابتدا باید در نظر داشته باشید که سالن پذیرایی چه کاربری خواهد داشت. با این وجود شما به یک دسته از اشیا برای دکوراسیون اولیه احتیاج خواهید داشت. مبلمان، میز عسلی، میز تلویزیون و تابلو از دسته مواردی هستند که به طور معمول در تمامی سالن ها وجودشان ضروری است. سایر اشیا نیز با توجه به سلیقه شما و  سبک دکوراسیونی که برای منزل خود انتخاب می کنید، به فضا افزوده می شود.

اتاق خواب: اتاق خواب در هر منزل به عنوان خصوصی ترین بخش به حساب می آید. تا حد امکان سعی کنید تا فضایی ساده و آرامش بخش را در این بخش ایجاد کنید. در ادامه خط معمار پروژه ای را برای کاربران گرامی آماده کرده و ارائه خواهد داد.

اطلاعات پروژه

معماری: استودیو Archi

موقعیت: برزیل

مساحت: ۲۱۷ متر مربع

سال: ۲۰۱۹

شرح پروژه از زبان معمار

با زبانی ساده و روان، طراحان به دنبال طراحی آپارتمانی بودند که راحتی و آسایش را منتقل می کند و همچنین شیوه های جدید زندگی را در فضا ایجاد کند. تمرکز اصلی در طراحی این پروژه، تعامل و ارتباط با عناصر طبیعی می باشد و در نتیجه منجر به یک معماری کاربردی و زیبا، با ویژگی های مینیمالیستی و در عین حال فضای صمیمانه ای شد.

به منظور ایجاد چنین فضایی صمیمی و کاربردی، طراحان ترکیبی از بافت و متریالی چون سنگ، شیشه، عناصر طبیعی، مواد معدنی و چوب استفاده کردند که در این کانسپ به خوبی برجسته شده است. امکان شخصی سازی جزئیات باعث شد تا این فضا به هویتی که طراحان از ابتدا به دنبال آن بودند فراهم گردد. تصور می شد که این فضاها تجارب، تبادل اطلاعات و هویت را به ساکنین ارائه می دهد. تجمع اعضای خانواده و دوستان در اطراف میز، لذت بردن از لحظات خوب، تزئین خانه با گل های طبیعی و غیره همگی از دسته فعالیت هایی هستند که راحتی، به زیستی و لذت بصری را برای ساکنین فراهم می آورند. هدف اصلی پروژه تمرکز بر تجربه زندگی و فضای گرم  و صمیمانه می باشد.

در ادامه با دیدن تصاویر دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرندکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن

 

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 2,460

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *