دکوراسیون آشپزخانه: ۲۲ نمونه گوشه دنج صبحانه خوری (Nook)

دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه: ۲۲ نمونه گوشه دنج صبحانه خوری (Nook) –

یکی از فضاهایی که داشتن آن در خانه می تواند بسیار لذت بخش باشد، یک گوشه دنج است. گوشه ای دنج برای نشستن و صرف صبحانه و یا هر وعده ی غداخوری دیگر. به این گوشه های دنج اصطلاحا Nook گفته می شود. در این بخش قصد داریم ۲۲ نمونه دکوراسیون آشپزخانه ای را مورد بررسی قرار دهیم که یک گوشه دنج و یا اصطلاحا Nook دارند.

این گوشه های دنج معمولا همراه با یک صندلی L مانند است که به دیوار متصل است. این قسمت معمولا با یک پنجره، درب و یا یک نورگیر همراه است و به فضای باز و محوطه بیرون، باز می شود.

این نمونه های ارائه شده توسط طراحان و معماران مختلفی کار شده اند. در واقع در این بخش ما تنها به سراغ خانه هایی رفته ایم که در آشپزخانه یک گوشه خاص برای صرف صبحانه داشتنه اند و سایر قسمت های خانه مد نظر نبوده است.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر را مشاهده نمایید.

دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 2,984

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *