طراحی نما ویلای کوچک با استفاده از آجر و شیشه

مکعبی آجری در طراحی معماری ویلا مدرن CG

معماری مدرن ویلا

طراحی ویلا به سبک مدرن امروزه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. به نظر می رسد سادگی و استفاده از فرم های عمودی و افقی در طراحی های داخلی و نما که از ویژگی های اصلی این سبک است نیاز بصری این روزهای زندگی شهری و انتخاب به عنوان استراحت گاه های موقت افراد می باشد. این مقاله به معرفی یکی از ویلاهای مدرن در کشور هلند می پردازد.

شرح پروژه طراحی نما ویلای کوچک با استفاده از آجر و شیشه:

چگونگی ترکیب مدرن آجر و شیشه در طراحی نمای ویلا کوچک که مربوط به یک خانه خانوادگی در شهر انشده در شرق هلند، نزدیک به مرز آلمان است. این ویلا در Museumlaan واقع شده است، خیابانی جدید و به خصوص ویژه که برای طراحی های معماران ملی و بین المللی از جمله اریک ون ایگرات در نظر گرفته شده است. مشتریان، زوجی با دو فرزند، در سال ۲۰۱۳ به شرکت پاورهاوس سفارش دادند تا «زیباترین خانه در خیابان» را با بودجه محدود طراحی کند.

ویلا سی جی یک خانه دو طبقه است که ویژگی آن افقی است. طراحی آن نشانه های خود را از پرچین کم اطراف می گیرد تا خانه ای ایجاد کند که بوسیله تعادل و تعادل، تقارن آراسته شده باشد.

از خیابان، خانه، خود را به صورت مکعبی ساده نشان می‌ دهد که با آجری نازک و طولانی پوشیده شده و به‌ صورت عمودی توسط یک پایه و سطح، در طبقه اول گسترده تقسیم شده است. ارتفاع جلویی به صورت خصوصی و بسته طراحی شده است و تنها یک دهانه برای ورودی دارد. لوحه مرتفع ساختمان، شدت آن را کم عمق می کند و آن را با بافت زمینه هموار می کند.

در سطح زمین، سطح زیرین مکعب در دو انتهای هسته لعاب داده شده و شیشه ای است تا دو پنجره شامل آشپزخانه / اتاق غذاخوری و مطالعه / اتاق مهمان را تشکیل دهد. دیوار های شیشه ای در پشت آن می‌ پیچد تا مناظر خانه به هر جنبه‌ ای از باغ مسلط  شود. در داخل، تاریکی بیرونی آجرها به زیبایی با اتصالات روکش گردوی آمریکایی ترکیب شده است. با این حال، طبقه اول، از این جهت معکوس است – از سه طرف برای استفاده موثر از دهانه ها بسته شده است.

متریال به کار رفته در ویلا سی جی بی انتها و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. آجرهای بلند و باریک به مکعب سطحی ظریف از جزئیات می بخشد. رنگ آجر در ترکیب با روکش چوبی داخلی بسیار با دقت انتخاب شده است. این در ترکیب با درب نیمه شفافی که راهرو ورودی را از اتاق نشیمن جدا می کند، روکش دیواری Earthcote رنگ شنی، کف پلی اورتان خاکستری روشن و انواع چوب ها خانه را پویا و در عین حال هماهنگ جلوه می دهد.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از پروژه چگونگی ترکیب مدرن طراحی نما ویلای کوچک با استفاده از آجر و شیشه دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 266

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *