فضایی به یاد ماندنی در طراحی دکوراسیون داخلی دفتر اداری

طراحی دکوراسیون داخلی دفاتر اداری Norton

فضایی به یاد ماندنی در طراحی دکوراسیون داخلی دفتر اداری

دفتر متمرکز حسی Norton Rose Fulbright، یک محیط کار جدید در قلب سیدنیاست. این مجموعه استانداردی کاملاً جدید، برای آنچه که یک شرکت حقوقی می‌ تواند باشد را تعیین می‌ کند. کار، وظیفه ایجاد فضایی نوآورانه و جذاب برای دفاتر Norton Rose Fulbright در سیدنی استرالیا بوده است. در ادامه به شرح و بررسی طراحی داخلی فضای اداری این دفتر می پردازیم.

فضایی بیاد ماندنی برای مشتریان و کارکنان

طراحی دکوراسیون داخلی دفتر اداری  Norton برای ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی مشتری و کارکنان بود. این امر از اولین لحظه ورود به فضا از طریق ورود به سبک دربان به دست می آید که واقعاً هر عنصر حسی را در نظر می گیرد. بوها، صداها، مناظر، لمس، تعادل، حرکت و کنجکاوی. پلکان دراماتیک هم تیم و هم مشتریان را دعوت می کند تا حواس خود را به شیوه ای صادقانه و احشایی درگیر کنند.

مسئله رایج، بسیاری از شرکت‌ های حقوقی را قادر می‌ سازد تا تیم و مشتریان بتوانند به شیوه‌ ای غیر رسمی‌ تر با یکدیگر تعامل کنند. این فضا به‌ عنوان یک میدان اجتماعی فعال به نظر می‌ رسد که نشان‌ دهنده «قلب مدنی» واقعی پروژه است.

فضای مونتاژ همچنین به تسهیل گرده افشانی متقابل در تجارت کمک می کند. طبقه مونتاژ، شکستن موانع را تشویق می‌ کند و به تیم‌ های مختلف اجازه می‌ دهد تا به طور غیر رسمی با مشتریان هم پوشانی داشته باشند و اصول مهمان‌ نوازی و محل کار را در یک فضای مشترک محو کنند.

این با موفقیت از تأثیرات مهمان نوازی با منطقه بندی لایه ای و نقاط شکست استفاده می کند که تیم های بین رشته ای را برای همکاری اتفاقی گرد هم می آورد. پلکان فراگیر و فضای خالی پویا که The Assembly را می پوشاند یک دستگاه طراحی بسیار مهم برای تقویت ارتباط بین هشت طبقه است.

اندازه‌ های پله‌ ها و فضای خالی از طریق پشته عمودی تغییر می‌ کند، با فضاهای بزرگ ملاقات تیم و نقاط چای روی زمین که برای ارتباط بصری بیشتر بین صفحات کف کوچک‌ تر در مجاورت قرار گرفته‌ اند. نتیجه، چالش رها کردن فضای قابل استفاده کف را حل می‌ کند، در حالی که هنوز یک پله پر ترافیک را یکپارچه می‌ کند.

حرکت از عمومی به خصوصی

انتقال مشتری به فضاهای ملاقات که به طور ماهرانه ای در مادیات تغییر می کند تا با استفاده از پرده، احساسی محاط کننده و اطمینان بخش ایجاد کند. مواد دیگر در سراسر پروژه ترکیبی از کیفیت و دوام است. پالت رنگ مستقیماً از آجرکاری های متنوع سیدنی با رنگ های خاکی غنی الهام گرفته شده است، در حالی که تکرار اشکال منحنی اشاره ای به فرم های سنتی سیدنی تاریخی است.

با حرکت به طبقه های کاری، تفکر نوآورانه به منصه ظهور می رسد. این پروژه مدل‌ های محیط کار سنتی طرح باز را رد می‌ کند، در عوض یک راه‌ حل ترکیبی و انعطاف‌ پذیر را متعادل می‌ کند. تیم طراحی آن را به‌ عنوان «طرح باز جزئی» توصیف می‌ کند که دارای مناطق غلظت بالا در کنار گروه‌ بندی‌ های کوچک‌ تر از ۱۲ عدد نیست. نتیجه یک بازی متعادل بین تمرکز و همکاری است.

با افزودن به طول عمر پروژه، طبقات کار با چیدمان های بسیار انعطاف پذیر و مدولار مشخص می شوند. این رویکرد سازگاری با تغییر نیازهای کسب و کار و بازار را تضمین می کند، هر گونه ریزش و نیازهای آینده را کاهش می دهد.

چگونه کسب و کار می تواند نیروی کار خود را به محیطی انعطاف پذیرتر تبدیل کند؟

طراحی نورتون رز فولبرایت سیدنی به طور تاکتیکی در نظر می گیرد که چگونه کسب و کار می تواند نیروی کار خود را به محیطی انعطاف پذیرتر تبدیل کند. برای تقویت این امر، فناوری بصری در کنار فضاهای بسته ادغام شده است که تیم را قادر می سازد تا به طور مجازی در سراسر جهان و همچنین با مشتریان ارتباط برقرار کند.

به این ترتیب، تمرکز زیادی بر مواد جذب کننده صدا و راه حل های روشنایی، طراحی شده برای کنترل ویدئو کنفرانس با کیفیت بالا وجود داشت. نورتون رز فولبرایت سیدنی با در نظر گرفتن سفر احساسی مشتری و همچنین نحوه شکستن موانع، حواس را به تصویر می کشد و امکان گرده افشانی متقابل را فراهم می کند.

دفتر متمرکز حسی نورتون رز فولبرایت، یک محیط کار جدید در قلب سیدنی، استانداردی کاملاً جدید برای آنچه که یک شرکت حقوقی می‌ تواند باشد، تعیین می‌ کند.

 در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از پروژه فضایی به یاد ماندنی در طراحی دکوراسیون داخلی دفتر اداری دعوت می نماید.

 

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: officesnapshots

تعداد بازدید: 172

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *