تعامل کارفرما و مشتری در طراحی داخلی نمایشگاه و دفتر اداری

طراحی داخلی نمایشگاه و دفاتر  اداری Inscape و Prevolv

طراحی دکوراسیون داخلی دفاتر اداری

دفاتر اداری که در ارتباط مستقیم با مشتری و مخاطبان خود هستند نیازمند دفاتری هستند که تعامل کارفرما و مشتری در طراحی داخلی نمایشگاه و دفتر اداری آن ها اولویت طراحی فضای داخلی قرار گرفته باشد. این مقاله به معرفی نمونه ای از فضای داخلی دفتر اداری با ویژگی های ذکر شده می پردازد.

فضای داخلی نمایشگاهی و اداری

دفتر طراحی داخلی CBRE Design Collective برای ایجاد فضایی برای دفاتر اداری شرکت Inscape و Prevolv تلاش کرده است، تا محصولاتشان را در نمایشگاه و دفتر اداری جدید در شیکاگو، ایلینویز به نمایش بگذارند.

CBRE Design Collective در یک سرمایه‌گذاری مشترک برای Inscape و Prevolv، یک فضای نمایشگاهی را طراحی و ارائه کرده است. Inscape یک تولید کننده سیستم های مبلمان است که عمدتاً بر روی ایستگاه های کاری و سیستم های دیواری تمرکز دارد و Prevolv، فروشنده برتر مبلمان آن، مستقر در مینیاپولیس است.

طراحان CBRE برای ایجاد فضایی پویا و مخاطب محور کار کرده است. این طراحی بر روی نمایش مجموعه ای منحصر به فرد از محصولات و در عین حال تأکید بر اهمیت سرگرمی ها و رویدادها متمرکز بوده است، که یکی از اصلی ترین موارد در نمایشگاه های شیکاگو است.

قسمت های طراحی شده این پروژه

این فضا شامل یک کافه بزرگ، یک آزمایشگاه محصول مبتنی بر فناوری برای سفارشی‌ سازی همه جانبه محصول و یک فضای نمایشگاه انعطاف‌ پذیر برای نمایش چرخش محصولات است. عملکردهای اضافی شامل آشپزخانه سرویس خانه، دفاتر منعطف برای کارمندان و اتاق های کنفرانس مختلف برای نمایش و استفاده داخلی است.

هدف ایجاد یک نمایشگاه با در نظر گرفتن طراحان و مصرف کنندگان بوده است. برای دستیابی به این هدف، تیم طراحی، گرافیک‌ های معنادار و عناصر معماری منسجمی را برای تاکید بر محصول خود و بیان داستانی در حین حرکت در فضا گنجانده اند. این منجر به طرحی شده است که در هسته خود رابطه مشترک بین تولید کننده مبلمان، فروشنده و مصرف کننده را تعریف می کند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از پروژه تعامل کارفرما و مشتری در طراحی داخلی نمایشگاه و دفتر اداری دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: officesnapshots

تعداد بازدید: 199

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *