طراحی داخلی باشگاه ورزشی

طراحی داخلی باشگاه توسعه ورزشی / استودیو VA

طراحی داخلی، باشگاه ورزشی توسعه

این پروژه در دو واحد خرده فروشی در یک مکان برجسته در امتداد یک خیابان بزرگ در شمال لندن واقع شده است. کارفرما که یک مربی شخصی جوان و محترم و مالک شرکت باشگاه ورزشی توسعه است، برای طراحی اولین سالن تمرین شخصی اختصاصی خود به استودیو VA مراجعه کرده بود. این طرح شامل شش ایستگاه آموزشی شخصی سفارشی، اتاق‌ های رختکن، اتاق درمانی، بار اعضا، فروشگاه کالا و کافی‌شاپ است. در ادامه مقاله به شرح و بررسی طراحی داخلی باشگاه ورزشی می پردازیم.

حریم خصوصی در فضای داخلی باشگاه

از آنجایی که در امتداد یک خیابان شلوغ واقع شده‌ اند، مهم است که اطمینان حاصل شود که اعضا در حین تمرین احساس نمی‌ کنند که در معرض دید قرار گرفته‌ اند یا به آنها نگاه نمی‌ کنند. تیم طراحی سعی کردند که تعادل خوبی بین داشتن یک فضای خصوصی و کاربردی برای چندین جلسه آموزشی شخصی ایجاد کنند، در حالی که همچنان به دنبال دعوت از رهگذرانی هستند که ممکن است علاقه مند به عضویت در آن باشند یا یک نوشیدنی غذای آماده سفارش دهند. بنابراین واحدهای لعاب دار به منطقه اصلی ورزشگاه برای حفظ حریم خصوصی مبهم هستند.

تجهیز کافه در باشگاه

“Fuel Bar” (کافه بار) داخل مغازه فرو رفته است و یک ورودی محافظت شده/ سرپوشیده ایجاد می کند که مشتریان می توانند قهوه های همراه خود و شیک های پروتئینی خود را سفارش دهند. باریستاها از طریق یک دریچه قابل باز شدن در بالای صفحه اصلی میله به مشتریان خدمات ارائه می دهند. استودیو VA می خواستند به محض اینکه وارد این جلوی مغازه، در غیر این صورت بی ادعا، چیزی قابل توجه بسازند. اعضا از طریق Fuel Bar و منطقه کالا از طریق ورزشگاه اصلی وارد می‌ شوند.

اجزا و بخش های مختلف طراحی داخلی

پالت مواد در طراحی داخلی باشگاه ورزشی به حداقل رسیده است. چوب، آینه، چراغ روشنایی ال ای دی تخته های چوبی خاکستری زغالی به سمت بالا و بالای هر یک از شش ایستگاه تمرین اجرا می شوند و دیوارها و سقف ها را می پوشانند. این نوارها دارای تهویه یکپارچه، بلندگوها و نوارهای LED از کف تا سقف هستند. نوارهای LED به شناسایی وسعت هر ایستگاه تمرین کمک می کند و همچنین یک قاب نور در اطراف هر آینه تمرینی اختصاصی ایجاد می کند. در پشت سایت، دسترسی به امکانات کارکنان، اتاق فیزیوتراپی، و همچنین یک اتاق روشویی تک جنسیتی با کمد اعضا، اتاق‌ های دوش / تبدیل، و توالت وجود دارد.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از طراحی داخلی باشگاه ورزشی دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 236

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *