۵۱ ایده دکوراسیون حمام و اکسسورهای مدرن، بخش ۱

دکوراسیون حمام و اکسسوری های مدرن

۵۱ ایده دکوراسیون حمام و اکسسورهای مدرن

یکی از بخش های مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی منزل، طراحی فضای حمام و سرویس بهداشتی می باشد. پرداختن به طراحی این فضا نشان دهنده میزان توجه و اهمیت شما به بهداست و سلامت خود و اعضای خانواده می باشد. ما شاهد تنوع بسیاری در طراحی داخلی حمام و سرویس های بهداشتی هستیم. افراد با توجه به سلیقه و حتی فرهنگ های مختلف ایده های متفاوتی برای دیزاین این فضا دارند. بنابراین ما در پروژه های مختلف نمونه ایی بی نظیری و منحصر به فردی را مشاهده می کنیم. حمام ها و سرویس های بهداشتی در طرح ها و سبک ها و متریالی متفاوت و مختلف وجود دارند.

خط معمار در بخش های مختلف شما را با نمونه های دکوراسیون حمام با سبک های مختلف و متریال گوناگون آشنا ساخت. اگر شما حمامی با سبک ساده و مینیمال را می پسندید ایده زیر گزینه مناسبی برای شما خواهد بود:

طراحی سرویس بهداشتی: ۴۰ نمونه با استایل مدرن و مینیمال

ممکن است که شما جزو دسته افرادی باشید که فضایی لوکس را برای سرویس بهداشتی و حمام خود ترجیح می دهید:

دکوراسیون سرویس بهداشتی: ۵ سرویس لاکچری

اکنون در این بخش قصد داریم تا نمونه هایی از دکوراسیون حمام مدرن و اکسسوری هایی که می توان به زیبایی این فضا افزود را به شما کاربران و معماران گرامی معرفی کنیم.

در ادامه ما را با دیدن تصاویر همراهی کنید.

دکوراسیون حمام و اکسسوری های مدرن دکوراسیون حمام و اکسسوری های مدرن دکوراسیون حمام و اکسسوری های مدرن دکوراسیون حمام و اکسسوری های مدرن دکوراسیون حمام و اکسسوری های مدرن دکوراسیون حمام و اکسسوری های مدرن دکوراسیون حمام و اکسسوری های مدرن دکوراسیون حمام و اکسسوری های مدرن دکوراسیون حمام و اکسسوری های مدرن دکوراسیون حمام و اکسسوری های مدرن دکوراسیون حمام و اکسسوری های مدرن دکوراسیون حمام و اکسسوری های مدرن دکوراسیون حمام و اکسسوری های مدرن دکوراسیون حمام و اکسسوری های مدرن دکوراسیون حمام و اکسسوری های مدرن دکوراسیون حمام و اکسسوری های مدرن دکوراسیون حمام و اکسسوری های مدرن دکوراسیون حمام و اکسسوری های مدرن دکوراسیون حمام و اکسسوری های مدرن دکوراسیون حمام و اکسسوری های مدرن دکوراسیون حمام و اکسسوری های مدرن دکوراسیون حمام و اکسسوری های مدرن دکوراسیون حمام و اکسسوری های مدرن دکوراسیون حمام و اکسسوری های مدرن

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 1,072

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *