۵۰ نمونه طراحی داخلی اتاق نشیمن به سبک اسکاندیناوی، بخش ۱

طراحی داخلی اتاق نشیمن،دکوراسیون اتاق نشیمن

۵۰ نمونه طراحی داخلی اتاق نشیمن به سبک اسکاندیناوی، بخش ۱ –

تا کنون در وب سایت خط معمار، نمونه های مختلف و متنوعی از نشیمن ها که با سبک های مختلف طراحی دیزاین شده اند، را ارائه نموده ایم. نشیمن به سبک مدرن، کلاسیک و … که در آنها متریال های متنوعی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. حتی در بخشی بیش از ۱۰۰ فضاهی نشیمن ارائه نمودیم که در همه ی آنها از آجر استفاده شده بود. شما از طریق لینک زیر می توانید تمامی مطالب در مورد نمونه های اتاق های نشیمن را مشاهده نمایید که شامل بیش از ۱۰۰۰ اتاق نشیمن متنوع است:

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

و اما در این بخش، به سراغ اتاق نشیمن هایی رفته ایم که طراحی و دکوراسیون داخلی آنها بر اساس سبک اسکاندیاوی است. در مورد سبک اسکاندیناویایی و نمونه های طراحی بر اساس این سبک میز مطالب و نمونه های زیادی در وب سایت خط معمار ارائه شده است. اما به عنوان یک مقدمه کوچک در مورد این سبک باید اینطور گفت که این سبک به مینیمال بودن معروف است. در این سبک تمام اشیا را ساده و در عین حال با کارایی و عملکرد بالا انتخاب می کنند. استفاده از خطوط ترد و شکننده، راحتی، زیبایی و وضوح از دیگر ویژگی های سبک دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی می باشد. سبک اسکاندیناوی از سال ۱۹۵۰ از دانمارک، نروژ، سوئد و فنلاند آغاز شد. این جنبش معماری بر اساس مینیمالیسم و سادگی شکل گرفت. این سبک بیشتر بر عملکرد تأکید دارد تا مدرن بودن و معاصر بودن صرف.

در این بخش ۵۰ نمونه اتاق نشیمن بر اساس این سبک بررسی خواهند شد که در قالب دو قسمت ارائه می گردند و در هر قسمت ۲۵ نمونه را مشاهده خواهید نمود.

بخش اول:

طراحی داخلی اتاق نشیمن،دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی داخلی اتاق نشیمن،دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی داخلی اتاق نشیمن،دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی داخلی اتاق نشیمن،دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی داخلی اتاق نشیمن،دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی داخلی اتاق نشیمن،دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی داخلی اتاق نشیمن،دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی داخلی اتاق نشیمن،دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی داخلی اتاق نشیمن،دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی داخلی اتاق نشیمن،دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی داخلی اتاق نشیمن،دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی داخلی اتاق نشیمن،دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی داخلی اتاق نشیمن،دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی داخلی اتاق نشیمن،دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی داخلی اتاق نشیمن،دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی داخلی اتاق نشیمن،دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی داخلی اتاق نشیمن،دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی داخلی اتاق نشیمن،دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی داخلی اتاق نشیمن،دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی داخلی اتاق نشیمن،دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی داخلی اتاق نشیمن،دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی داخلی اتاق نشیمن،دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی داخلی اتاق نشیمن،دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی داخلی اتاق نشیمن،دکوراسیون اتاق نشیمن

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 709

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *