۲۵ ایده جالب و کاربردی از میزهای رسیپشن اداری

۲۵ ایده جالب و کاربردی از میزهای رسیپشن اداری

اولین چیزی که در محیط اداره ها، کلینیک ها و سایر سازمان های اداری با آن ها مواجه می شویم، میزهای رسیپشن می باشند. انتخاب اجزای این بخش باید متناسب با سبک به کار رفته در طراحی داخلی فضا باشد، زیرا این بخش به عنوان عنصر اصلی و مهم برای فضای اداری به حساب می آید. به گونه ای دیگر می توانیم بگوییم که طراحی و انتخاب رسیپشن معرف فرهنگ و همچنین الزامات ارگونومیک برای هر شرکت، سازمان و یا ارگان می باشد. به همین دلیل نوع، شکل  و عملکرد آن ها ضروری می باشد. 

اندازه و سازماندهی فضایی برای میز پذیرش، بر اساس فضای موجود در سالن و تعداد پذیرندگان و وظایف آنها انتخاب می شود. همچنین،صندلی چرخشی ارگونومیک، با ارتفاع قابل تنظیم، چرخ دنده، فضای کار را کامل می کند. فرم های متفاوتی برای میزهای پذیرش وجود دارد که کاربردی ترین آن C و L شکل می باشد. مواد پوشش قسمت جلویی میز بسیار مهم است، زیرا این بخشی است که مهمانان معمولا می بینند. بنابراین باید علوه بر داشتن ظاهری زیبا، مقاوم نیز باشد. متریالی مانند چوب، MDF، قاب های روکش دار، شیشه و سنگ های اکریلیک عمدتا برای سطوح میزهای رسیپشن به کار می روند. در ادامه خط معمار ۲۵ نمونه از میزهای رسیپشن اداری مدرن و کاربردی را برای شما آماده کرده است.

با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.ایده میز رسیپشن اداری ایده میز رسیپشن اداری ایده میز رسیپشن اداری ایده میز رسیپشن اداری ایده میز رسیپشن اداری ایده میز رسیپشن اداری ایده میز رسیپشن اداری ایده میز رسیپشن اداری ایده میز رسیپشن اداری ایده میز رسیپشن اداری ایده میز رسیپشن اداری ایده میز رسیپشن اداری ایده میز رسیپشن اداری ایده میز رسیپشن اداری ایده میز رسیپشن اداری ایده میز رسیپشن اداری ایده میز رسیپشن اداری ایده میز رسیپشن اداری ایده میز رسیپشن اداری ایده میز رسیپشن اداری ایده میز رسیپشن اداری ایده میز رسیپشن اداری ایده میز رسیپشن اداری تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 1,302

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *