۲۳ ایده برای طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن و زیبا

طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن

۲۳ ایده برای طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن و زیبا

در این بخش آنچه قصد پرداختن به آن را داریم ۲۳ ایده برای طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن و زیبا می باشد. هنگامی که از سبک مدرن صحبت می کنیم ایده های مختلفی به ذهن افراد خطور می کند، اما هنگامی که از سبک دکوراسیون و طراحی مدرن اشاره می شود، برخی از مفاهیم و استراتژی های مشابه نیز اغلب یافت می شوند: اشکال هندسی، رنگ های پایه و خنثی، متریال طبیعی و اشیا با جزئیات کم و یا حتی بدون جزئیات. از طرفی نیز حمام و سرویس بهداشتی مدرن نیز حسی از سادگی و تمیزی را به افراد منتقل می کند. در این راستا اگر شما نیز می خواهید از سبک مدرن برای طراحی سرویس بهداشتی خود استفاده کنید باید توجه داشته باشید که از اشکال و الگوهای هندسی، خطوط مستقیم، رنگ های ملایم و مبلمان مدرن استفاده کنید. با رعایت برخی نکات ساده و کلیدی شما می توانید این فضا را به فضایی آرام و پناهگاهی مدرن برای خود ایجاد کنید.

از آنجایی که حمام و سرویس بهداشتی از جمله فضاهایی هستند که در طول روز از آن ها استفاده می کنیم، پس طبیعی است که طراحی داخلی این فضا نیز اهمیت بدهیم. در ادامه به برخی از نکات جالب توجه در طراحی سرویس بهداشتی را مطرح می کنیم، شما می توانید با توجه به این نکات حمام و سرویس بهداشتی ایده آل خود را طراحی کنید.

نورپردازی: انتخاب نورپردازی بخش مهمی از سبک طراحی مدرن به خصوص در حمام است. در مجموع گزینه های مختلفی برای نورپردازی در حمام و سرویس بهداشتی با سبک مدرن وجود دارد. طراحی مدرن در مورد خطوط و اشکال هندسی است، بنابراین در هنگام خرید وسایل نورپردازی، پنجره ها و  نحوه قرارگگیری لامپ ها، آن را در نظر بگیرید. با این حال، اطمینان حاصل کنید که به خاطر داشته باشید که کیفیت نور بسیار مهمتر از نور واقعی است. پنجره های سقف ایده ای عالی برای حمام های مدرن هستند، چرا که آنها نور طبیعی و علاقه ای به حمام شما اضافه می کنند.

گیاهان: افزودن گیاهان سبز در سرویس بهداشتی ارتباطی میان فضای بیرون و داخل خانه را ایجاد می کند. طراحی ارگانیک با طراحی مدرن بیش ترین سازگاری را دارد، بدین معنی که طبیعت فضای بیرونی به سادگی می تواند در فضای داخلی که توسط معماران داخلی طراحی می شود، به کار رود. بنابراین شما نیز می توانید با افزودن گیاهان فضای بیرون را به داخل بیفزایید.

وان های مستقل: یکی از جزئیات اصلی و مهم برای طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن ، قرار دادن وان های مستقل می باشد. وان های سنتی به طور معمول بیضی شکل هستند، اما شما می توانید فرم های دیگر را نیز برای دیزای فضای مدرن خود به کار ببرید.

در ادامه خط معمار نمونه های منحصر به فرد و فوق العاده ای را برای شما کاربران و طراحان گرامی ارائه خواهد داد. با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن طراحی حمام و سرویس بهداشتی مدرن

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 1,594

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *