۱۵ نمونه طراحی و دکوراسیون سرویس بهداشتی با آینه بزرگ

دکوراسیون سرویس بهداشتی،طراحی داخلی سرویس بهداشتی

۱۵ نمونه طراحی و دکوراسیون سرویس بهداشتی با آینه بزرگ –

همانطور که بارها گفته ایم، در خط معمار، بر آنیم تا ایده های مختلف از طراحی فضاهای مختلف را با شما به اشتراک بگذاریم. بارها در خط معمار، دکوراسیون و طراحی سرویس بهداشتی را مورد بررسی قرار داده ایم که این نمونه ها همه در بخش زیر قابل بررسی هستند:

نمونه های طراحی و دکوراسیون سرویس بهداشتی

اما سرویس بهداشتی های مورد بررسی در این بخش همه دارای یک ویژگی مشترک هستند و آن استفاده از آینه بزرگ در بخش روشویی است. یعنی در ایده های ارائه شده در ادامه، علاوه بر این که طراحی سرویس بهداشتی ها را می توانید بررسی نمایید، می توانید نیم نگاهی هم به استفاده از آینه های بزرگ در طرح خود داشته باشید و نتیجه ی کار را مشاهده کنید. همچنین نیم نگاهی به طرح های روشویی کابینتی ، چوبی، سنگی و … نیز داشته باشید.

دکوراسیون سرویس بهداشتی،طراحی داخلی سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی،طراحی داخلی سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی،طراحی داخلی سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی،طراحی داخلی سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی،طراحی داخلی سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی،طراحی داخلی سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی،طراحی داخلی سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی،طراحی داخلی سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی،طراحی داخلی سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی،طراحی داخلی سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی،طراحی داخلی سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی،طراحی داخلی سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی،طراحی داخلی سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی،طراحی داخلی سرویس بهداشتی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archlline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 1,468

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *