۱۴ نمونه نمای ساختمان آجری به سبک مدرن

ساختمان یک طبقه آجری،ساختمان دو طبقه آجری،ساختمان ویلایی آجری

۱۴ نمونه نمای ساختمان آجری به سبک مدرن –

باز هم آجر، این متریال دوست داشتنی که راه خود را به کارهای مدرن باز کرده است و بسیاری از طراحان و معماران، این متریال را در کارهای مدرن یا به عبارت صحیح تر پست مدرن، به کار می گیرند. آجر هم در نمای ساختمان و هم در طراحی داخلی فضاهای مختلف، امروزه در سطح گسترده به کار می رود. امروزه می توان رد پای این متریال را در کار بسیاری از معماران، مشاهده نمود. در همین راستا، قصد داریم ۱۴ نمای ساختمان که با آجر طراحی و اجرا شده اند و به سبک مدرن هستند را ارائه کنیم. این ساختمان ها در جاهای مختلفی از دنیا قرار گرفته اند.

نکته ی شاخص این که این ساختمان ها که همگی مسکونی هستند، یک طبقه و دو طبقه می باشند. پس اگر قصد طراحی نما ی یک ساختمان مسکونی ویلایی یک یا دو طبقه را دارید، پیشنهاد می کنیم این نماها را حتما مشاهده نمایید.

ساختمان یک طبقه آجری،ساختمان دو طبقه آجری،ساختمان ویلایی آجری ساختمان یک طبقه آجری،ساختمان دو طبقه آجری،ساختمان ویلایی آجری ساختمان یک طبقه آجری،ساختمان دو طبقه آجری،ساختمان ویلایی آجری ساختمان یک طبقه آجری،ساختمان دو طبقه آجری،ساختمان ویلایی آجری ساختمان یک طبقه آجری،ساختمان دو طبقه آجری،ساختمان ویلایی آجری ساختمان یک طبقه آجری،ساختمان دو طبقه آجری،ساختمان ویلایی آجری ساختمان یک طبقه آجری،ساختمان دو طبقه آجری،ساختمان ویلایی آجری ساختمان یک طبقه آجری،ساختمان دو طبقه آجری،ساختمان ویلایی آجری ساختمان یک طبقه آجری،ساختمان دو طبقه آجری،ساختمان ویلایی آجری ساختمان یک طبقه آجری،ساختمان دو طبقه آجری،ساختمان ویلایی آجری ساختمان یک طبقه آجری،ساختمان دو طبقه آجری،ساختمان ویلایی آجری ساختمان یک طبقه آجری،ساختمان دو طبقه آجری،ساختمان ویلایی آجری

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 7,635

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *