۱۱ نمونه راه پله خلاقانه، تعریف فوکال پوینت

خلاقیت در طراحی راه پله،راه پله مدرن و خاص

۱۱ نمونه راه پله خلاقانه، تعریف فوکال پوینت –

در این بخش قصد داریم نگاهی به ۱۱ نمونه راه پله خلاقانه بیاندازیم که دارای طرح خاص و منحصر بفردی هستند. در گذشته نیز در وب سایت خط معمار، نمونه های زیادی از راه پله هایی که طرحی خلاقانه و متفاوت داشته اند ارائه نموده ایم. رویکرد ما در وب سایت خط معمار، ارائه ی طرح های متفاوت و خلاقانه در معماری است و از این رو، همواره طرح های خلاقانه ی متفاوتی را ارائه نموده ایم.

راه پله های ارائه شده، به دلیل طرح خاص و بعضا رنگ خاص، می توانند به عنوان فوکال پوینت یا نقطه کانونی در فضا مطرح شوند. چرا که توجهات را به سمت خود جلب خواهند نمود. امیدواریم از طرح های ارائه شده لذت ببرید و طراحی های خود را به سمت خلاقیت ببرید.

خلاقیت در طراحی راه پله،راه پله مدرن و خاص خلاقیت در طراحی راه پله،راه پله مدرن و خاص خلاقیت در طراحی راه پله،راه پله مدرن و خاص خلاقیت در طراحی راه پله،راه پله مدرن و خاص خلاقیت در طراحی راه پله،راه پله مدرن و خاص خلاقیت در طراحی راه پله،راه پله مدرن و خاص خلاقیت در طراحی راه پله،راه پله مدرن و خاص خلاقیت در طراحی راه پله،راه پله مدرن و خاص خلاقیت در طراحی راه پله،راه پله مدرن و خاص خلاقیت در طراحی راه پله،راه پله مدرن و خاص

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – contemporist

تعداد بازدید: 2,758

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *