کاربرد چوب در فضای داخلی مدرن

طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن

کاربرد چوب در فضای داخلی مدرن

معمولا هرگاه که طراحان می خواهند چوب را در دکوراسیون داخلی استفاده کنند، سعی می کنند که این متریال طبیعی را در کف و مبلمان به کار ببرند. در این بخش خط معمار قصد دارد تا آپارتمانی پرنور و مدرنی را که توسط استودیو Svoya طراحی شده است را به شما معرفی کند. چوب به عنوان عنصر اصلی در در این دکوراسیون، در دیواره ها، سقف، کف، و همچنین در مبلمان مدرن دیده می شود. این آپارتمان در یکی از شهر های اکراین واقع شده است، و برای کاربرانش حس آرامش و راحتی را ایجاد می کند.

در سالن نشیمن نور خورشید از میان پنجره های بزرگ به داخل سالن می تابد و فضای گرم و دلچسبی را ایجاد کرده است. یکی از جذاب ترین بخش این سالن، مبلمان مدرن آن می باشد، بافت کنفی مبلمان، مانند بافت پلیور نمای جذابی ایجاد می کند.

درفضای غذاخوری لوستر آبشاری شکل بالای میز غذاخوری چوبی نصب شده است و فضایی زیبا را بوجود آورده است. در اتاق های خواب نیز ما کاربرد چوب را نیز مشاهده می کنیم که در هماهنگی با سایر بخش های سالن می باشد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرنطراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرنتحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 598

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *