کاربرد شیشه های هوشمند در طراحی داخلی مدرن

طراحی داخلی منزل،شیشه هوشمند،شیشه مات شونده

کاربرد شیشه های هوشمند در طراحی داخلی مدرن

در این مقاله قصد داریم به طور عملی یعنی در حین یک پروژه طراحی داخلی اجرا شده، شما را با شیشه های هوشمند آشنا کنیم و کاربرد آن را نشان دهیم. شیشه های هوشمند همانطور که می دانید، با برق کار می کنند و می توان دو حالت مات و شفاف را برای این شیشه ها در اختیار داشت. در واقع این شیشه ها، ورق هایی هستند که دارای یون فعال هستند و با عبور جریان الکتریسیته سبب مات شدن شیشه می شوند. فضاهای اداری، برای اتاق جلسات از مشتریان این شیشه ها هستند اما می توان شیشه های هوشمند مات شوند را در فضای مسکونی نیز مورد استفاده قرار داد.

نمونه ای که در این بخش مشاهده خواهید نمود، طراحی داخلی یک منزل مسکونی است که با تلفیق سبک های مدرن و صنعتی، توسط استودیو معماری ۳۳bY Architecture دیزاین شده است. شیشه هوشمند مات شونده در این فضا، برای جداسازی فضای نشیمن از اتاق خواب مورد استفاده قرار گرفته است. در واقع یک پارتیشین شیشه ای در این واحد مسکونی برای جداسازی اتاق نشیمن از اتاق خواب مورد استفاده قرار گرفته است. این شیشه مجهز به ورق های مات کننده شده است و در مواقع مورد نیاز مات می شود.

نکات دیگری که اشاره به آنها خالی از لطف نیست، دیوار آجری در اتاق خواب و دیوار سنگی در فضای نشیمن است که فضا را سمت سبک صنعتی برده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان را مشاهده نمایید. در انتها نیز، پلان آپارتمان قرار داده شده است.

طراحی داخلی منزل،شیشه هوشمند،شیشه مات شونده طراحی داخلی منزل طراحی داخلی منزل طراحی داخلی منزل طراحی داخلی منزل طراحی داخلی منزل طراحی داخلی منزل طراحی داخلی منزل طراحی داخلی منزل طراحی داخلی منزل

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,072

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *