کاربرد سبک مینیمال در معماری و طراحی داخلی ساختمان مسکونی

معماری و طراحی داخلی ساختمان مسکونی، سبک مینیمال

کاربرد سبک مینیمال در معماری و طراحی داخلی ساختمان مسکونی

در این بخش خط معمار قصد دارد به کاربرد سبک مینیمال در معماری و طراحی داخلی یک ساختمان مسکونی بپردازد. گروه معماری Balzar این ساختمان مسکونی واقع در شهر Torrevieja اسپانیا را طراحی کرده است. این منطقه در جنوب سواحل شهر Alicante، که به عنوان یک شهر توریستی شناخته شده، قرار دارد. اطراف این منطقه یک پارک جنگلی به نام " پارک طبیعی Las langunas de le mata y torrevieja" ، وجود دارد.

پروژه مسکونی The mirasal ، از میان زمینی غرق در نور، برای تکمیل چشم انداز این منطقه ظاهر می شود. سبک به کار رفته در معماری و طراحی داخلی این ساختمان مینیمال می باشد. طراحی این پروژه با محیط سایت مطابقت دارد. در نتیجه طراحان یک بنا به شکل مثلث همراه با یک باغ داخلی در مرکز آن طراحی کردند. طراحی ساختمان به دنبال هماهنگی با توپوگرافی محیط اطراف، از سطوح زمین طبیعی تقلید می کند. فرم ساختمان به صورت افقی می باشد و از متریال های سفید رنگ استفاده شده است. این ساختمان در حال ساخت است و به زودی تکمیل خواهد شد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

معماری و طراحی داخلی ساختمان مسکونی، سبک مینیمال معماری و طراحی داخلی ساختمان مسکونی، سبک مینیمال معماری و طراحی داخلی ساختمان مسکونی، سبک مینیمال معماری و طراحی داخلی ساختمان مسکونی، سبک مینیمال معماری و طراحی داخلی ساختمان مسکونی، سبک مینیمال معماری و طراحی داخلی ساختمان مسکونی، سبک مینیمال معماری و طراحی داخلی ساختمان مسکونی، سبک مینیمال معماری و طراحی داخلی ساختمان مسکونی، سبک مینیمال معماری و طراحی داخلی ساختمان مسکونی، سبک مینیمال معماری و طراحی داخلی ساختمان مسکونی، سبک مینیمال معماری و طراحی داخلی ساختمان مسکونی، سبک مینیمالتحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون 

منبع: Designboom

تعداد بازدید: 962

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *