کاربرد رنگ صورتی در دیزاین سالن نشیمن

صورتی در دیزاین سالن نشیمن

کاربرد رنگ صورتی در دیزاین سالن نشیمن

هنگامی که سخن از تجربه به کارگیری رنگ در دکوراسیون داخلی منزل به میان می آید، ما شاهد امکانات بی پایانی برای آن می باشیم. افراد می توانند از طیف رنگی صورتی یا قرمز به طور جسورانه ای در فضای داخلی به کارببرند یا اینکه از پالت رنگی خنثی و یا حتی با انتخاب ترکیبی از این دو طیف به بهترین وجه به دیزاین خانه خود بپردازند.  رنگ نه تنها راهی برای تأثیر عمیق بر خلق و خوی افراد دارد، همچنین می تواند تأثیر به سزایی بر ظاهر فضای داخلی و انرژی موجود در فضا داشته باشد. برای مثال رنگ های تیره می توانند فضای دراماتیکی ایجاد کنند و بر روحیه افراد اثر بگذارند، در حالی که سفید و تنالیته های روشن به ایجاد فضای شاداب و پرانرژی کمک می کند. در بخش های گذشته خط معمار راجع به استفاده از سایر رنگ ها در طراحی داخلی منزل سخن گفته است. در این بخش قصد دارد تا کاربرد رنگ صورتی را در بخش طراحی سالن نشیمن را برای شما کاربران گرامی معرفی کند.

اغلب افراد فکر می کنند که رنگ صورتی مانسب دکوراسیون اتاق خواب به خصوص دختران است، اما این تصور اشتباهی است و با کمی تفکر و استفاده به جای آن می تواند گزینه مناسبی برای دیزاین سایر فضاهای خانه به خصوص سالن نشیمن می باشد. در این بخش نیز ما یک مجموعه ی ۵۱ تایی را برای شما آماده کرده و در دو بخش ارائه خواهیم کرد. در این مجموعه منحصر به فرد نمونه هایی را انتخاب کرده ایم که با سلیقه شما هماهنگی داشته باشد. همچنین استفاده از رنگ های تکمیلی را برای تشدید طراحی اتاق و رنگ های متضاد برای تعادل صورتی بررسی شده است.

در ادامه شما را به دیدن بخش اول تصاویر دعوت می نماییم.

صورتی در دیزاین سالن نشیمن صورتی در دیزاین سالن نشیمن صورتی در دیزاین سالن نشیمن صورتی در دیزاین سالن نشیمن صورتی در دیزاین سالن نشیمن

همچنین می توانید رنگ سفید را به عنوان پایه استفاده کنید، بدین ترتیب صورتی در این فضای روشن خود را برجسته تر جلوه می دهد.

صورتی در دیزاین سالن نشیمن صورتی در دیزاین سالن نشیمن

استفاده از رنگ صورتی در کنار رنگ هایی مانند سبز حسی از طراوت و شادابی را منتقل می کند.

صورتی در دیزاین سالن نشیمن صورتی در دیزاین سالن نشیمن صورتی در دیزاین سالن نشیمن

شما می توانید با استفاده از تنالیته های مختلف صورتی در فضای نشیمن خود کنتراست جذابی را ایجاد کنید.

صورتی در دیزاین سالن نشیمن صورتی در دیزاین سالن نشیمن

در این نمونه طراح رنگ صورتی را در مبلمان و در بخش هایی ازشلف تزئینی در کنار رنگ سفید به کاربرده است و فضایی آرام و صمیمانه ای ایجاد کرده است.

صورتی در دیزاین سالن نشیمن صورتی در دیزاین سالن نشیمن صورتی در دیزاین سالن نشیمن صورتی در دیزاین سالن نشیمن

رنگ صورتی را می توانید حتی در  طراحی پرده ها به کارببرید و فضای با انرژی ایجاد کنید.

صورتی در دیزاین سالن نشیمن صورتی در دیزاین سالن نشیمن صورتی در دیزاین سالن نشیمن صورتی در دیزاین سالن نشیمن صورتی در دیزاین سالن نشیمن صورتی در دیزاین سالن نشیمن

انتخاب فرش صورتی در کنار دیواره هایی با این رنگ می تواند بر زیبایی فضا بیفزاید.

صورتی در دیزاین سالن نشیمن صورتی در دیزاین سالن نشیمن

همچنین می توانید دیوراه ها را با صورتی پر رنگ رنگ آمیزی کرده و فضایی متفاوت خلق کنید.

صورتی در دیزاین سالن نشیمن

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 1,474

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *