کاربرد رنگ سیاه وسفید دکوراسیون داخلی آپارتمان مدرن 

رنگ سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی

کاربرد رنگ سیاه وسفید دکوراسیون داخلی آپارتمان مدرن 

معماری: استودیو Shenzhen Qianxun

موقعیت: چین

مساحت: ۱۱۷ متر مربع

سال: ۲۰۱۷

دو رنگ سیاه و سفید همیشه حسی از آرامش را به افراد منتقل می سازد، به علاوه این رنگ تأثیر به سزایی در دکوراسیون داخلی داشته باشد. خط معمار در این پروژه قصد دارد تا کاربرد دو رنگ سیاه و سفید را در دکوراسیون آپارتمان بیان کند. همچنین استفاده از نوارهای طلایی تیره در تمامی فضای خانه از جمله سالن نشیمن و غذاخوری، جریانی گرم و لطیف را در میان تنالیته های خاکستری به همراه دارد.

اتاق خواب با رنگ های تیره رنگ آمیزی شده وهمچنین با اکسسوری ها و نقاشی های مینیمال،  کاملا ساده تزئین شده است. برای اتاق خواب کودکان، طراح از رنگ کلاسیک فیروزه ای به طور پراکنده در فضا استفاده کرده و حسی از آرامش و امنیت را به آن ها منتقل می سازد. 

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

رنگ سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی رنگ سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی رنگ سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی رنگ سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی رنگ سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی رنگ سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی رنگ سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی رنگ سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی رنگ سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی رنگ سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی رنگ سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی رنگ سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی رنگ سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی رنگ سیاه و سفید در دکوراسیون داخلیتحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesignworld

تعداد بازدید: 490

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *