کاربرد خلاقانه ترموود در نمای ویلای دوطبقه

ترموود در نمای ویلای دو طبقه

کاربرد خلاقانه ترموود در نمای ویلای دوطبقه

شرح مختصر راجع به ترموود

آنچه در این بخش خط معمار قصد دارد به شرح آن بپردازد کاربرد خلاقانه ی ترموود در نمای ویلای دو طبقه می باشد. همانطور که می دانید ترموود یکی از مهم ترین متریال و فرآورده های طبیعی است که امروزه در صنعت ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارد. این متریال در اندازه و سایز های گوناگون وجود دارد. ترموود می تواند در بسیاری از زمینه ها از جمله فضاهای داخلی و همچنین روکش های بیرونی نما استفاده شود.

این محصول با تولید چوب نرم در کوره های مخصوص با دمای بالا تولید می شود. ساختار سلولی آن در طول عملیات حرارتی تغییر می یابد، بدین ترتیب ترموود نسبت به چوب خام در شرایط متغیر آب و هوایی مقاوم تر می باشد. مقاومت بالای ترموود نسبت به رطوبت و پ.سیدگی آن را به یک متریال فوق العاده برای استفاده در نمای ساختمان تبدیل کرده است. یکی از مزایای این ماده این است که هیچ گونه ماده خارجی در طول فرآیند تولید به آن افزوده نمی شود و در نتیجه کمترین آسیب را به محیط زیست می رساند و می توان آن را بازیافت نیز کرد. در گذشته نمونه های متفاوتی را برایتان به اشتراک گذاشتیم که می توانید از طریق لینک زیر به آن ها دسترسی یابید:

معماری ویلا مدرن، بتن و ترموود در نمای ویلا

طراحی نمای ویلا، ترکیب بتن و ترموود

همچنین ترموود دارای تکسچرهای گوناگونی می باشد که در مطالب پیشین به اشتراک گذاشتیم. اگر تاکنون موفق به دسترسی به آن ها نشده اید می توانید با لینک زیر به آن ها دسترسی یافته و دانلود کنید. تکسچرهای زیر جهت استفاده در نرم افزار ۳Ds Max هستند.

دانلود تکسچر ترمووود (چوب ترمو)

اکنون به شرح پروژه ی زیر می پردازیم . این پروژه معماری یک ویلای دو طبقه می باشد که از ترموود در نمای آن استفاده شده است. این ویلای مدرن در منطقه El Centro قرار گرفته و سال ها بود که بدون استفاده رها شده بود. اما در سالهای اخیر مالک آن تصمیم به ساخت مجدد آن گرفت و از استودیو Arkosis خواست تا ویلایی دو طبقه و مدرن را برای آن ها طراحی کند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

ترموود در نمای ویلای دو طبقه ترموود در نمای ویلای دو طبقه ترموود در نمای ویلای دو طبقه ترموود در نمای ویلای دو طبقه ترموود در نمای ویلای دو طبقه ترموود در نمای ویلای دو طبقه ترموود در نمای ویلای دو طبقه ترموود در نمای ویلای دو طبقه ترموود در نمای ویلای دو طبقه ترموود در نمای ویلای دو طبقه ترموود در نمای ویلای دو طبقه ترموود در نمای ویلای دو طبقه ترموود در نمای ویلای دو طبقه ترموود در نمای ویلای دو طبقه ترموود در نمای ویلای دو طبقه ترموود در نمای ویلای دو طبقه

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 2,842

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *