کابینت ممبران : مدرنیته در قالب کلاسیک!

کابینت ممبران،کابینت کلاسیک

کابینت ممبران : مدرنیته در قالب کلاسیک!

قطعا شما نیز مانند ما، نام کابینت ممبران را شنیده اید. نیازی نیست که طراح، معمار، سازنده، کابینت ساز و …. باشید. هیچ ربطی به این مشاغل هم که نداشته باشید، حتما نام کابینت ممبران را شنیده اید  و یا در خانه ای آنها را دیده اید. شاید هم در حال حاضر در حال استفاده از آنها هستید.

در این قسمت بدون در نظر گرفتن این مورد که از طرفداران سبک معماری کلاسیک و پر زرق و برق هستیم یا معماری مدرن و مینیمال، قصد داریم به معرفی و بررسی این سبک از کابینت های آشپزخانه بپردازیم که امروزه بازار رقابت را در دست گرفته اند.

کابینت های ممبران در واقع چیزی نیستند جز همان کابینت های سبک کلاسیک با این تفاوت که با دستگاه CNC و بدون دخالت دست ساخته شده اند. در این کابینت ها، حکاکی های روی درب، بصورت ماشینی انجام می شود و به این دلیل نسبت به کابینت های کلاسیک که حکاکی روی آنها با دست صورت می گیرد، قیمت بسیار مناسب تری دارند. از طرفی زرق و برق آنها را با خود به همراه دارند.

این کابینت ها تمام از جنس MDF بوده و تمام حکاکی های CNC نیز بر روی MDF انجام می شوند.

این کابینت ها، در مدل ها، طرح ها و شکل های مختلفی ارائه می شوند که در این بخش قصد داریم نمونه هایی از این کابینت ها را برای آشنایی بیشتر شما با آنها ارائه نماییم. کابینت های ممبران در رنگ های سفید، قهوه ای سوخته و … تولید و عرضه می گردند. بعضا از این کابینت ها به شکل ویترین نیز در آشپزخانه بهره گرفته می شود.

کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک کابینت ممبران،کابینت کلاسیک

شرکت معماری آوگون

منبع: آوان چوب

تعداد بازدید: 10,003

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *