چگونه می توانیم به دکوراسیون مغازه کوچک لباس فروشی بپردازیم!

دکوراسیون مغازه کوچک لباس

چگونه می توانیم به دکوراسیون مغازه کوچک لباس فروشی بپردازیم!

 لحظه ای که مشتریان وارد فروشگاه می شوند، در چند ثانیه اول نگاهی به اطراف می اندازند و پس از آن تصمیم می گیرند که آیا می خواهند در فضا بمانند و خرید کنند و یا از مغازه خارج شوند. به این ترتیب است که طراحی داخلی مغازه، اهمیت بالایی در جذب مشتری و افزایش فروش دارد. یکی از امتیاز هایی که طراحی داخلی مغازه لباس فروشی به خصوص در ابعاد کوچک دارد،  این است که شما نیاز به بودجه بالایی ندارید. حتی با حداقل بودجه اما طراحی هوشمندانه، می توانید تمام پتانسیل موجود در فروشگاه را به کار بگیرید. در بخش های گذشته مطالبی را در رابطه با اصول دکوراسیون داخلی فروشگاه برایتان به اشتراک گذاشتیم. در این مقاله ها مطالبی کاربردی از طراحی ویترین برای فروشگاه ها گرفته تا سایر بخش های داخلی چون قفسه بندی، طراحی سقف و بدنه و کف برایتان به اشتراک گذاشتیم که از طریق لینک های زیر می توانید به آن ها دسترسی یابید: 

آنچه معماران باید راجع به طراحی و دکوراسیون فروشگاه ها بدانند! ( ویترین ها)

معرفی انواع ویترین های فروشگاه ها

طراحی داخلی فروشگاه ها: دیواره ها، کف و سقف، قفسه بندی

رنگ 

یکی از مهم ترین عناصری که در هنگام طراحی داخلی مغازه لباس فروشی باید در نظر داشته باشید، رنگ می باشد. شما می توانید با انتخاب رنگ مناسب سبک شخصی خود را در فروشگاه خود ایجاد کنید. بنابراین شما می توانید از رنگ به روش های هوشمندانه ای برای تقویت فروشگاه استفاده کنید. رنگ در ارائه محصولات تعادل ایجاد می کند و باعث می شود محصولات در مقابل سطوح سفید دیواره ها برجسته به نظر بیایند.

ایجاد وحدت رنگی: ایجاد وحدت در میان رنگ ها به این معنی نیست که رنگ میان محصولات و دیواره ها یکسان باشد. اما اگر چنین شد، فضای داخلی را یکنواخت جلوه می دهد و این می تواند برای مشتریان کسل کننده باشد. پس سعی کنید تا در انتخاب رنگ مناسب حساسیت بالایی به خرج دهید.

نورپردازی

نورپردازی تأثیر مستقیمی بر روی نمایش لباس های رنگی و همچنین رنگ فضای اطراف دارد. نورهای آبی، تم سرد به فضا  می افزایند، بنابراین برای لباس های تابستانی مناسب می باشد. نورهای زرد رنگ نیز از آن جا که دارای طیف گرم می باشند، برای دکور لباس های زمستانی مناسب می باشند. 

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون مغازه کوچک لباس دکوراسیون مغازه کوچک لباس دکوراسیون مغازه کوچک لباس دکوراسیون مغازه کوچک لباس دکوراسیون مغازه کوچک لباس دکوراسیون مغازه کوچک لباس دکوراسیون مغازه کوچک لباس دکوراسیون مغازه کوچک لباس دکوراسیون مغازه کوچک لباس دکوراسیون مغازه کوچک لباس دکوراسیون مغازه کوچک لباس دکوراسیون مغازه کوچک لباس دکوراسیون مغازه کوچک لباس دکوراسیون مغازه کوچک لباس دکوراسیون مغازه کوچک لباس دکوراسیون مغازه کوچک لباس دکوراسیون مغازه کوچک لباس دکوراسیون مغازه کوچک لباس دکوراسیون مغازه کوچک لباس دکوراسیون مغازه کوچک لباس دکوراسیون مغازه کوچک لباس دکوراسیون مغازه کوچک لباس دکوراسیون مغازه کوچک لباس دکوراسیون مغازه کوچک لباس

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 1,580

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *